tisdag 3 januari 2012

MJUKA VÅRNYHETER TILL SÖTA SESSOR




Superduper sött från Chill Norway's barnkollektion våren 2012. Jag misstänker att min lilla sessa skulle gilla allt på bilderna!:)


Än så länge går det med på nästan vad som till den lilla och då får man ju passa på, för snart är den tiden puts väck borta! Men hon växer så det knakar min lilla sessa. Just nu är hon längst i klassen. Man kan säga att det går fort här att växa ur kläderna och nu till våren är det igen ny garderob som behövs. Brukar försöka med lite klänningar och tunikor till leggings, det växer man inte lika fort ur som tex. jeans och tröjor tycker jag. Dock blir det mycket från basutbudet på de stora kedjorna men ett och ett annat fin plagg som till exempel någon goding från bilderna ovan kan man ju köpa!




7 kommentarer:

Casa of Mia sa...

Åh de där plaggen vill jag ha till mina sessor underbara kram

Drömlägenheten/Caroline sa...

Gulligt!

Ja, det där med att få bestämma vad de skall ha komemr ju inte att hålla länge till ;)

Mina tjejer gillar oftast det de får av oss och andra (farfar är en storshoppare till tjejerna och kan verkligen det där!!), dock missmatchas det big time, men det är ju liksom de!

Ha en finfin tisdag!

Livet är Underbart sa...

Jag skulle älska att klä lill tjejen i dom fina klänningarna, men dom är fortfarande för stora. Men den som väntar på något gott. . .kram kram

Anonym sa...

Var köper man dessa underbara Chill Norway kläder

Anonym sa...

Var köper man dessa underbara Chill Norway kläder

Anonym sa...

Älskar C N´s barnkläder, men jag blir lätt sne när det kommer svåra fläckar på plagg som jag köpt för dyra pengar. Detta gör att jag drar mig för att köpa dessa o handlar istället på billigare ställen. Jag använder Vanish på fläckar, finns det någon som har förslag på annan bättre produkt?? Tack för en fin blogg! Ha en bra dag /Kram Linda

Hem och Lycka sa...

Gud så snyggt! Kram Mia