söndag 29 januari 2012

MIN NYA FINA KLÄNNING



Åh vad jag gillar min nya fina klänning Naomi i off-white som är en vårnyhet från ChillNorway/Nordljus.Fet


Som sagt det är inte ofta denna fröken köper kläder till sig själv så det var väldigt trevligt att hänga inte lite nytt i garderoben:) Tänk er denna klänning vår med svarta leggings, lite grova boots och en fin kofta över - snyggt eller? Jag är ju ingen fena direkt på det här med mode så er åsikt är tacksamt mottagen:)



Ha en fortsatt härlig söndag, nu väntar lite skridsoåkning med de söta små här!



KRAM





15 kommentarer:

H`s enkla vardag sa...

Jättefin klänning! Har inte köpt något av chill norway än! Håller mig till Odd Molly! Men jättesnyggt med kängor och ett par shorts till sommaren! Du kommer bli jätte tuff! Jag köpte Primeboots hos Country Dreams, på rea nu, som jag tänkt ha till sommaren med tunika till!
Ha en bra söndag Kram Helena

Dagar hos mig sa...

Fin och säkert superskön till sommaren:)

Anna sa...

Jättesöt klänning

Sandra sa...

Jättefin klänning! Och du är helt rätt ute i modeväg :) Men jag tycker helt klart att du ska skippa de svarta legginsen! Visa upp dina ben istället :) Ha det gott, kram!

{ My lovely Days } sa...

såååå söt!!

Vanilj med lite rött sa...

Åhh den har jag oxå spanat in...så himla söt!
Har en klänning från Chill Norway sen tidigare och den är stor i storleken...hur är den här?

Det kommer nog bli jätte fint ihop tror jag!! :)

Gillar din blogg massor!

Malin

MITT VITA HUS sa...

Helena: Köpte ett par Primeboots i höstas, vet inte om jag är överens med dom riktigt, tycker dom är lite klumpiga?

Sandra: Ha ha ja men då måste solen komma fram först annars blädar jag någon;)

Malin: Jag tycker den var ganska normal - stor i storleken (fast jag har aldrig provat något innan från Chill så jag vet inte hur dom ska vara i storleken), perfekt till oss med lite byst för den var ganska stor upptill:)

Tack rara ni för era hälsningar!

KRAM

M

Åsa sa...

Vilken underbar klänning :-)
Kram Åsa

Blommiga Rutan sa...

Jättefin klänning!
Blir mer och mer sugen på att sälja det klädmärket i butiken, tror att det skulle passa hos oss.
Nej, är säker på att det skulle passa!
Vilken sötnos du har på bild i lördagens inlägg!

Kram Anncathrine

Anonym sa...

Boots blir för varma till våren/sommaren... då är det sneakers, ballerinas, sandaler som gäller... Likadant är det med denna klänning, den är ljuvlig men tyvärr tycker jag personligen att velour blir alldeles för varmt på sommaren... hade den varit i bomull så hade jag också klickat hem den!

// M

Matilda sa...

Vilken fin klänning! Det är inte annat än att man längtar efter våren nu!

Att vara någons fru sa...

ljuvlig!

Casa of Mia sa...

Åh den är jättefin kram

Industri house sa...

Jättefin klänning!Och tack för en helt underbar blogg:) Kram jessica.

jenny ~house of jenny sa...

Superfin!

<3