tisdag 24 januari 2012

LOVELY BARE MINERALS



Äntligen har jag funnit det bästa sminket!

Ja, jag vet ni är säkert tusen andra tjejer där ute som redan testat detta och annat mineralsmink, men ser ni jag är lite seg-startad, fastnar lätt i gamla vanor och kör på med saker som funkar liksom! Efter att provat en sminkning med Bare Minerals sminket var jag "hooked", har aldrig och då menar jag aldrig fått så jämn fin färg och en make som både såg och kändes naturlig och som höll länge, riktigt länge! Nu har jag klickat hem en hel hög med fantastiska produkter från Lyxx - and i love it!




Tjingeling pinglor!




Idag känner jag mig faktiskt igen som mitt gamla vanliga glada jag och jag känner mig verkligen tipp topp:)


Vad har ni pysslat med idag då? Jag har här idag äntligen tagit mig till plantskolan och shoppat lite nytt grönt till de tomma krukorna, men usch vilket dåligt utbud det var nu! Jag verkligen toklängtar efter härliga rosa mårbacka pelagoner till köksfönstret, trots att vi nu har snö!!! Sen som ni ser ovan har jag också varit och hämtat ut ett stort paket från Lyxx på posten- jag hoppas ni shoppade lite med rabattkoden ni fick;) Det gjorde jag iallafall och jag är så himla nöjd med mitt nya härliga smink. Det behövdes verkligen en lite uppdatering i sminkväskan (som förresten behöver bytas ut med - har ni något tips på en bra? Jag har en nu från Face!).



Nu ska jag bädda ner mina små sessor och ta mig en kopp favorit kusmi-te!


Fin kväll önskar jag er!



KRAM





22 kommentarer:

Anna-Malin sa...

löve ID :)
och läppglanset
är väl bra.
köpte det själv
för första gången
i fredags.
jag brukar inte
använda glans
men det här känns
helt okej. och sticks
lite lagom ;)

kram.

Linruz sa...

Håller med dig , produkterna är suveräna.
Här används foundationen flitigt.
Kram kram
Lina

Anonym sa...

Den där primern går inte av för hackor du! ;)

Anonym sa...

Har använt Bare Minerals sen 2006... det finns inget bättre märke! Huden blir som Hollywood-stjärnornas...! :D

365 ting sa...

Hadde tenkt å bestille med din rabatt koden når jeg leste om den, men så glemte jeg alt om det dagen etter, typiskt hehe..
Skal inn å kikke litt nå. Forresten hvilken fantastisk blogg du har, og hjem selvfølgelig, jeg er en fast leser ; ) Klem

MITT VITA HUS sa...

A-M: Ja precis lite lagom, har provat andra, stod knappt ut med dom på;) Grattis till fina framisdan:)

Lina: Nu ska man bara lära sig få den fin när man gört själv;) Du får komma över och tipsa:)

Anonym: Ja jag velade med vilken man skulle ta, basic kändes som ett safe kort. Men man skulle kanske tagit den andra? http://www.lyxx.se/makeup/barevitamins-skin-rev-er-upper Eller?

Anonym: Åh vad glammig jag kommer känna mig om dagarna då:) Nu ska jag se på skivan bara som ingick i startkitet och få lite tips, för det hänger säkert på hur man får dit allt med:)

365 Ting: Tack rara du, du får hålla utkik efter fler fina rabattkoder, man vet aldrig när dom dyker upp;)

KRAM


M

Anonym sa...

Tjingeling!

Läppglansen sticktes järnet i mina läppar, vänjer man sig? för fint var det...

Kan Du inte tipsa om hur Du sminkar, är urusel på det och skulle verkligen behöva tips på hur man gör sig så där vardagssnygg!

Kramiz på Dig!

tjej sa...

ID smink är super. Jag beställer mitt ID smink från England www.beautybay.com och är så mycket billigare än här i Sverige. Leveranstiden är 3-4 dagar och frakt brukar ligga på ca 60kr.Ett tips till dig :)

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Anonym sa...

Blomsterlandet!!
var där häromdagen dom har massor av pelagoner och annat fint fick hejda mig i ivern att handla..

Anonym sa...

Tips på sminkväska:
jag har en ursnygg från ORDNING & REDA.. en svart underbar!
Tips!
Johanna

Lifestyle by Moi sa...

Ett tips är att köpa från beautybay.com. Stor skillnad i pris, snabb leverans.

Stjärnor & Champagne sa...

Ja det kan kanske vara något för mig? Lite fonduation kanske jag som inte sminkar mig:(. Får ge mig in i djungeln hihi. Kramkram Anne

Att vara någons fru sa...

Älskar mineral-smink!

Anonym sa...

Hej!
Använder själv detta smink, finns att köpa där jag bor. Tycker det ger fin hy, speciellt med primer under.

Fina sminkväskor har
Lisbet Dahl, fick en gråsvart i present nyligen.Finns också som necessär. Detta finns också i vår lilla stad.

Hälsningar Susanne i Oskarshamn

Anonym sa...

Hej!
Skulle gärna vilja testa, men skulle du vilja tipsa vilka produkter du köpte och färg.

Tack på förhand!
Katarina

mammaxtre sa...

Det märket har jag ännu inte testat på. Har förstått att det ska vara bra.

Så härligt att du är pigg igen!

Monia sa...

Hej! Just nu har jag en tävling i bloggen där du kan vinna ett Presentkort värde 250 kronor hos HejBaby.se - tuffa barnkläder från 0-6 år :) Har du inte barn själv kanske det kan vara en perfekt present till någon närstående som har barn. Kika gärna in och tävla !

http://moniasundgrenjansson.blogg.se/2012/january/vinn-presentkort-hos-hejbabyse.html

Ber om ursäkt om du inte uppskattar sånna här kommentarer, bara att radera ;)

Kram

Anonym sa...

Tack för alla fina tips! Undrar om den här prime time är så himla bra som man läser? Blir det sittande mycket längre? Det är ju annars ett broblem tycker jag. Tack!
Jenny

Helena - hundvakt på Lidingö sa...

de är såå bra :)

Elin sa...

Kul att du också fastnat för I.D! Det är det bästa sminket någonsin! :)

Mina finaste... sa...

Jag har hört så många som tycker om bm! Blir också sugen på att testa. Fin fredag!

a piece of happiness sa...

Jag är ju helt såld på MakeUpstores grejer men jag kan ju prova ;-)