lördag 28 januari 2012

LÖRDAG I KÖKET



Min minsta i köket denna lördag. Även om hon börjar bli stor så kommer hon alltid vara den minsta i denna familj!:) Ny mystunika i farfarsmodell från POP. Den var ju varken färgglad eller randig så den funkade fint!;) Fredagsblommorna är lila tulpaner från stormarknaden.



Long time no se!



Ja men så är det ibland, just när livet och en massa jobb kommer emellan. Men nu är det härlig helg, dygnet har så gott som vänts tillbaka och vi njuter av tid tillsammans!


Nu ska det bli en supersen lunch med hemlagade hamburgare och pommes, coleslaw och god tzatsiki:)



Fin fortsatt lördag önskar jag er!




KRAM



M






11 kommentarer:

mariaemb. sa...

Så gott det låter! Mums! Ha en fortsatt riktigt härlig helg fina du!

KRAM

Bromans Bravader sa...

Härlig lunch!!
Ha en fin lördagkväll!
Kram Jannike

a piece of happiness sa...

Nytvättad och kammad i håret också ser jag ;-)
FIna blommor i fin vas verkligen.

MITT VITA HUS sa...

LL: Ha ha ja super tvättad och väldigt finkammad;) Inga fler fredags överaskningar nu hoppas jag!!!

Tack raringar för era hälsningar, så kul att ni kikar in här:)

KRAM

M

My home and lifestyle sa...

Så härligt med frasiga tulpaner. Behövs så här års! Jättefin färg mot det svarta bordet!

Ha en skön lördagskväll!!

Isa sa...

Så vackert kort på din lilla, så söt.
Trevlig helg.

Inredningsfrun sa...

Hon är så söt din lilla sessa! Måste ju helt klart brås på sin käre mor :).

Trevlig helg fina du!

KRAM

Karolina sa...

Å jag bara älskar vitt .... och du har sååå fint hemma hos dig!!

Blir inspirerad av dina bilder och allt bra du skriver!!

Casa of Mia sa...

Så fin hon är och vilken smarrig lunch kram

Att vara någons fru sa...

Låter heeelt fantastiskt. Hoppas hela helgen varit ljuvlig.

Room of karma sa...

Så söt hon är med sin lilla glugg i framtill:) Tandsköterska som jag är så kollar jag alltid in munnen på andra:) Hon är söt hela hon!!

Kul att se dig igen!
kram CC