onsdag 18 januari 2012

HIMLEN FICK EN ÄNGEL TILL




Detta inlägg är så långt ifrån ifrån allt annat här inne, men jag vill att ni vet varför jag är lite frånvarande för tillfället. Min gamla lilla mormor somnade in i eftermiddag, jag hann få träffa henne en sista gång, säga farväl och hålla hennes hand när hon drog sitt sista andetag!

Vila i frid och tack för alla fina år vi fick tillsammans, du var den allra finaste lilla mormor man kunde ha och jag kommer alltid minnas dig med värme och glädje för din positiva anda och det leende man alltid möttes av!







53 kommentarer:

Lilla Kullan sa...

Kram från mig.
Stina

Drömlägenheten/Caroline sa...

Kram till dig!
Livet har sina nedgångar....och så småningom kommer ljuset tillbaka!

KRAM Caroline

Room of karma sa...

Jag känner med dig! Tänk att en kär familjemedlem som har funnits med dig i hela ditt liv, från den dagen du föddes inte finns längre. Det känns. Men du bär med dig fina minnen i dig och dom kommer alltid finns med dig!

Min mormor gick bort i höstas så jag vet hur du känner just nu. En saknad men också en tacksamhet för alla dom åren och allt hon har givit!

Kärlek från mig!
kram ♥ CC ♥

Anna-Malin sa...

styrke kram till dig.
jag har ju precis gått igenom
samma sak...

Gode ønsker sa...

kondolerer kjære deg.
Klem Kristine

More of White sa...

Jag beklagar sorgen.

Stor kram Fia

Hemma på Sjuan sa...

Jobbigt när någon nära går bort. Min svärmor gick bort några veckor innan jul och det var en tuff period här hemma. Man får försöka tänka på alla fina minnen. Kram

MommyM sa...

Just "lilla mormor" kallar även jag min älskade mammas mamma. Kramar Mikaela!
http://www.hemmapavarangatistan.blogg.se

Linda sa...

Beklagar :( Vet vad du går igenom.

Massa styrkekramar till fina dig!

Mariette sa...

Kram!

emmakarin sa...

EN LITEN KRAM FRÅN MIG ♥

pinglan sa...

Varm kram till dej!

A House With A View sa...

Kram!!!!
aka

Susanna sa...

All Kärlek till Dig

Massor med krammar
Sussi

Hem och Lycka sa...

Å Mia, så otroligt tråkigt! Stor KRAM!

Anonym sa...

Det är alltid svårt att uttrycka sig om något sådant här, orden räcker liksom inte till. Saknaden efter nära och kära som rycks bort från oss är svår och än värre blir den när det är någon som stått oss nära. Jag är glad för att du hann träffa din lilla mormor en sista gång, för att du fick möjlighet att finnas vid hennes sida när hon somnade in. Tänker på dig! Kram Linda

Livet är Underbart sa...

Kram till dig!

Jenny

lilla.u sa...

åh.

Live från radhuset sa...

Kram till dig.
katarina

På vår udde! sa...

Kram kram till dig.
Helena

thesuperordinary.com sa...

Kram Mia..

HOUSE of ADELA sa...

Å...Stor Kram till dig vännen♥

Adela

Mrs. b sa...

Kram!

Maria sa...

Åh jag är så ledsen, det är jobbigt att förlora sina gamla fina.
Jag förlorade min för ett år sedan och satt precis som du och höll hennes hand då hon gick vidare. Overkligt just då men så här i efterhand kan jag se det fina i det.. Att jag faktiskt fick vara med henne, till slutet.
Kramar till dig!!

Hedvigochjag.se sa...

Kan inte annat än att hålla med vad alla andra redan skrivit. Trots livets gång och allt sånt, så gör det ju SÅ ont. Så fint att du hann vara med henne i slutet, det uppskattade hon. Tänk så fint att få somna in med familjen vid sin sida. Det vill jag göra när det är dags.

Stor kram kommer här!

Anna / Sand's Drömmar sa...

Kramar från mig. Du får försöka tänka att när en gammal människa dör behöver man tack och lov inte sörja över allt som han/hon och de anhöriga går miste om - eftersom livet fick levas till slut. Saknaden finns förstås kvar, men sorgen är lättare än då en ung människa går bort.

Casa of Mia sa...

Kram

Weronica - En mammas dag sa...

Kram.

Stjärnor & Champagne sa...

Vad tråkigt. Ta hand om dig kram Anne

paula sa...

kram.

Två Trappor sa...

Åh, vad sorgligt.. Tröstkram till dig ♥

Familjen A. sa...

En STOR kram till dig för det vet jag att du behöver!!

Kram Anna!

Bromans Bravader sa...

<3

Anonym sa...

Vad tråkigt! Min älskade farmor somnade in i juni och jag saknar henne otroligt mycket. Jag vill tro att hon och alla andra bortgångna är i en vacker värld just nu omgivna av lycka. Kämpa på och ha en fin kväll med fina minnen att tänka på.
kramar C

Charlotta ♥ ohlovely.se sa...

Stor kram ♥

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Så trist för er!
Har själv mist en älskad mormor. Men vi får vara glada för vackra odödliga minnen!

Kramar till dig
Susanne

Emma H sa...

Jag beklagar sorgen...
Den dagen min mormor går bort vet jag inte vad jag gör:-(

Ta hand om dig finaste!

Kram Emma

Grodmamman sa...

Ta hand om er! Kram

MALIN sa...

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Beklagar den obeskrivliga sorg du känner. Gick igenom det för 4 ½ år sen och kan fortfarande
fälla både en och två tårar när jag tänker på min underbara mormor.
Hon betydde verkligen allt för mig.

Skickar en stor varm kram till dig och dina nära. Ni har säkert många fina minnen som kommer
att leva med er, på så sätt finns din älskade lilla mormor alltid inom dig.
//Malin
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

mammaxtre sa...

Jag beklagar sorgen Mia. Det är alltid svårt när någon som står en kär går ur tiden. Du gav henne ett fint slut som stod vid henens dödsbädd. Hon var trygg.

Sköt om dig

Karin - AlicesMamma med 2:an i maggen :) sa...

Tungt ♥... Sänder en tanke och en varm kram till dig och hoppas att det känns bättre så småningom!

Kram ♥♥♥

Hemma hos Katta sa...

Många varma kramar till dig och din familj!

/Katta

Anonym sa...

Sorgligt, men fint att du var där...Varm kram.
/Anna I

Isa sa...

Hoppas att du har många fina minnen kvar som du kan dela med dig till dina barn. Styrkekram.

Josefin -Happy Days- sa...

Beklagar sorgen, skickar många varma kramar och tankar till dig. ♥

September sa...

Den känns... kärleken mellan er.

Kram till dig!

Snor och Glamour sa...

Åh lilla mormor! Puss och kram till dig!

Anna sa...

Jag beklagar. Kram

Jenny ~ house of Jenny sa...

<3

Gabriella sa...

Beklagar! Styrkekram

Att vara någons fru sa...

Men åååå. Hjärtat.

Sofia - Sofias Inredning sa...

Usch.. Jag vet hur du känner. Min farmor somnade också in i onsdags 18/1. Svårt att ta in vad som hänt, förstår fortfarande inte att hon är borta :/
Kram till dig!

Monia sa...

beklagar verkligen :(