torsdag 12 januari 2012

HEMMASPA


Vackert förpackat, handgjort och ekologiskt från L:A Bruket - jag gillar't!



Tjingeling!



Idag är huvudvärken lite bättre, tror det beror på mycket jobb senaste tiden samt detoxen från julens alla sötsaker!:/

Så här i mitten på januari månad är det kanske inte riktigt läge för att kosta på sig sköna behandlingar på salongen (jag tokgillar annars att gå och få sköna ansiktsbehandlingar och få både manikyr och pedikyr - brukar liksom kännas som lite lyx i vardagen!:). Nu får man helt enkelt ta saken i egna händer och ge sig in i badevarslet med alla tänkbara produkter man kan hitta i sitt badrumsskåpet. Jag peelat, smörjt, klippt, filat och packat in alla tänkbara delar på min kropp och jag känner mig såå fräsch och laddad inför lite nattjobb!

Dagens lilla januari tips - do it yourself alltså!:)


Önskar er en fin fin torsdag vänner!



KRAM




7 kommentarer:

FJÄDERNEJLIKAN sa...

Låter som en jättebra idé! :-)
Ngt jag absolut ska unna mig till helgen, tror jag. Kram och fortsatt bra dag/Laila

Anna / Sand's Drömmar sa...

Otroligt fina förpackningar har de. Fick själv hem mina först produkter därifrån idag! Men någon tid för ett DYI-spa finns här inte med allt jobb och barnen...

The super ordinary sa...

Fina grejer! Måste in å kolla..

Anonym sa...

Har köpt lavendeltvålen som du har på bild,den är ljuvlig! Bra tips med hemmaspa! Kram Mia

Anonym sa...

Låter härligt! Och jag blir också sugen på att testa Lilla Brukets produkter. Var hittar man till dem? De råkar väl inte säljas i någon butik i Linköping?
Må så gott,
Anna I

MITT VITA HUS sa...

Anna: Jag vet inte faktiskt, kolla änglaboden kanske? Annars är det säkert smidigt att bara klicka hem från deras hemsida!:)

KRAM

M

Ann-Louise sa...

Åh vad härligt! Finfina grejer! De måste jag kolla in. :)

Kram