tisdag 3 januari 2012

EN FRÄSCH KÄNSLA




Nu är julpyntet bortplockat här hemma, endast några stjärnor i fönstrena och den fina ljusslingan från House Doctor dröjer sig kvar (som kanske rent av får stanna framme året om, bara för den är så fin)!



Hej hej!



Just nu håller jag på att tvätta, både kuddfodral och sofföverdrag. Jag vill ha en ny fräsch känsla här hemma nu efter julen! Även fönstrena skulle behöva sig en omgång för att få den där riktigt riktigt rena känslan, man får väl ta och ge sig på det även om det är riktigt urtråkigt!


Mina kudd-godingar - love them!

Jag är riktigt nyfiken på de nya vårkollektionerna från favoritmärkena som Day Home och Tine K Home (bilder kommer vilken dag som helst enligt Facebook rykten!) kommer komma med, lite nytt här hemma är ju alltid kul om man säger så!;)



Må så gott vännen!






10 kommentarer:

Att vara någons fru sa...

Åh ja, hoppas de kommer snart!!!

a piece of happiness sa...

Jag missade helt denna slinga.
Jag var på house doctor som finns på PUB här i Sthlm strax innan jul men då var allt slut. Jag måste se mig om på nätet. Den där kan man absolut ha kvar en stund till ;-)

MITT VITA HUS sa...

Liselott: Kolla med Ylva på Darling Things, hon kan säkert beställa en åt dig! Jag hade sån tur där innan jul att jag bara kunde svänga förbi med bilen hos henne och investera i en:)

KRAM

a piece of happiness sa...

Är din 20 lampor eller 10?
Hur lång är den?

MITT VITA HUS sa...

Liselott: 20 st, den stora alltså, den lilla med 10 st är batteridriven vad jag förstod det som (skulle iofs varit urfin i juldukningen;)

KRAM

The super ordinary sa...

En härlig kuddsamling! Ljusslingan har jag faktiskt aldrig sett innan. Läcker..

Ja, det ska bli skönt att få släpa hem lite nytt snart. Fast ett tag till får det nog vänta här hemma. Har idag haft en man hemma till att mäta måtten till lamellgardiner. Usch! Blir en dyr historia. Men gud så skönt det ska bli..

Kram på dig Mia

Drömlägenheten/Caroline sa...

Härligt fräscht! Gillar den runda kudden, kanske skulle ge sig på en sådan som terapi nu när jag är hemma med min knasiga rygg!

Kram!

Anna sa...

Här har med julpyntet åkt, känns så ljust och fint=)

Gabriella sa...

Åh så fint det ser ut. Fräscht ja!=) Längtar smått till våren, nä nu åker julpyntet snart ned=)

Anonym sa...

Åh, den slingan vill ja mä haa!!!Superfin. Alla dina kuddar kan Du sölja till mig när Du tröttnat, de vill jag oxå haaa.....:-)

/ hälsn Julia