söndag 22 januari 2012

BUDDHA HALSBAND & TACK RARINGAR






Åhh så himla läckra smycken från Icon Design Living, jag skulle gärna vilja pynta mig med ett snyggt buddhahalsband - älskar snygga ikon-halsband! Icon Design Living är ett nytt märke hos favorit netshopen Creative Lounge - kika in och inspireras av armband och halsband från Icon och en massa andra fina vårnyheter:)




Tjingeling vänner!



Ni är för rara, tack för era fina ord här i samband med min lilla mormors bortgång. Även om man är gammal och den vägen ska vandra så är det alltid sorgligt att förlora en nära - så igen tusen tack för er omtanke vänner!


Nu laddar jag för en sista jobbnatt och i veckan lovar jag komma igen med en massa inspiration här på lilla bloggen!:)





KRAM







M






10 kommentarer:

Bromans Bravader sa...

Jättefint halsband, på jakt efter nåt liknande..
Kram Jannike

mitt liv som jag sa...

Fint halsband och fin blogg du har! Här kommer jag definitivt kika in igen och låta mig inspireras :). /Jennifer

Casa of Mia sa...

Halsbanden är så fina kram

Jenny sa...

Skickar en KRAM till dig!!
Jag vet hur det känns, jag förlorade min älskade mormor för 1,5 år sedan.

Att vara någons fru sa...

Man kan ALDRIG få för många ikoner!

Vardagslyx sa...

Jättesnyggt! Får nog allt ta mig en titt:9

kram Pernilla

Vardaxlyx sa...

KANON fint halsband! Kramkram

Anonym sa...

Hejsan :)

Jag är ju JÄTTE nyfiken på hur din ena dotters rum ser ut, det som ni "renoverade" och fixade till:)
Man fick ju sen en liten bild på tapet,men inte mer....
Nyfiken:)// Cissi

Linruz sa...

Mmmm vilken godsak. Skulle jag nte tacka nej till :)

Vad tråkigt med din mormor...beklagar verkligen.
Kram kram Lina

Inredningsfrun sa...

Ljuvligt vackert halsband!!

Hoppas att du snart känner dig lite bättre. Det är alltid tungt när någon man älskar blir en ängel. Styrkekramar till dig.

KRAM