onsdag 28 december 2011

UNDERBARA LITE KALABALIK




Jag har skrivit ett par gånger om de vackra Lite Kalabalik armbanden, än har jag dock inte kommit till skott med att köpa mig ett. Men my gad säger jag om den nya varianten - Lite Black!:) Står det M på den eller what, jag som bara älskar svarta detaljer och ni visst skulle den passa perfekt till nyårsoutfiten!?:)


Finns såklart att klicka hem hos bästa Creative Lounge!

Updatering: Dom sålde visst slut i ett nafs - såklart!;) Men nu har finaste CL-gänget fixat fram en ny leverans med ett fåtal som går att förhandsboka! Skynda skynda med andra ord!:)



KRAM




20 kommentarer:

Therese sa...

Så vackert!

FJÄDERNEJLIKAN sa...

Så fint! Kramizz

Enkel stil sa...

Blir sugen på ett svart. Min favvofärg. Jag har redan ett med blå sten. Dom är ju såå fina.

Anita

Bromans Bravader sa...

Så snyggt! Älskar dem och har några själv. Små karameller!
Kram

Madde sa...

JÄTTE FIN BLOGG!!!! Ska absolut följa den, råkade hamna här av en slump!!!=) Blev jätte sugen på det hel svarta armbandet, men kan inte hitta just den färgen på den sidan du hänvisade till. Vill ju så gärna beställa den. =) Mvh maddemade.blogspot.com

MITT VITA HUS sa...

Tack Madde! Kolla under nyheter där hittar du Lite Black:)

KRAM M

Patricia sa...

Mycket snyggt & stilfullt! Har också kollat på dom men inte heller kommit till skott. Detta kan nog inom kort komma hem i brevlådan till mig:)

Patricia

Vita drömmar och choklad/Milla sa...

Vassego :O) Jag är nu en trogen följare, då du bjuder på maaassor av feelgood/inspiration.

Snyggt armband, vill åxå ha!

Varma kramar Milla

Två Trappor sa...

Så jäkla snyggt!! Och visst står det M på det. :) Hm.. jag heter ju också nåt på M faktiskt.. hehe.
Kram Madeleine

curlingmamman sa...

Like it! Passar till allt! kram

Anonym sa...

Jag har letat igenom deras hemsida nu 1000ggr, armbandet finns inte!! Inte under nyheter heller...tråkigt för jag hade gärna beställt det, och en ring.

Titta in hos Thess sa...

Vilket vackert armband!!!!
Me like.
Ha en skön kväll kära du.

Kram Thess

MITT VITA HUS sa...

Anonym: Åh då måste jag kolla med CL & CO, det måste ha tagit helt slut:( Återkommer.

KRAM


M

Att vara någons fru sa...

Skulle sitta perfekt på dig! Ta två :)

by JODY sa...

Supersnyggt, mycket finare än dom färgsprakande illrosa/illgröna. Men så är jag å andra sidan livrädd för färg. :/

PERNILLA sa...

...man kanske skulle slå till .....grymt fina är de och länge har man haft span....sen blir jag alltid lita "anti" om många har samma ...men än så länge är det ingen i min bekantskapskrets som har något...

passar på att önska di ett gott nytt 2012 ....kram Från Göteborg

Anonym sa...

Hoppas att man kan köpa detta snart igen, vill haaa!! :)

MITT VITA HUS sa...

Anonym: Evelina & CO på Creative kolla upp saken, sålde slut nästan direkt. Lovar att jag återkommer så fort jag vet!:)

KRAM

Jenny ~ house of Jenny sa...

Maj gad va snygg! Hade suttit som en smäck på mig med... Färg är ju inte min grej heller...

<3

MITT VITA HUS sa...

Nu raringar, skynda skynda boka er ett ex, bästa CL gänget har skakat fram en ny leverans om ett fåtal svarta godingar!:)

http://shop.creativelounge.se/se/art/lite-kalabalik-lite-macarone.php?grp=221678

KRAM

M