tisdag 20 december 2011

TOMTEN - DETTA LILLA INLÄGG ÄR TILL DIG






God Kväll!



Tomten, jag vet att du förmodligen inte läser min lilla blogg ej heller vill kosta på mig (harkel, göra menar jag ju givetvis!) alla dessa fin fina saker som du finner ovan på bilden, men önska får man väl eller hur? Och vem har sagt att man inte får drömma lite!;)



Jag behöver verkligen nya gummistövlar, ett par flådiga poppis Hunter skulle inte vara helt fel, gärna modellen short i glossy black! En alldeles underbar silverskål från Day Home, jepp högt på listan den med! Klockan ja, jag tror det är tredje inlägget om den nu, Triwa Brasco Ebony Gold Chrono i svart och guld, me like - a lot! Finaste skönaste prinsess påslakanen från Beach House i färgen Smoke, skulle bara vara så snygga i vårat sovrum, gärna tillsammans med samlingen av Bestlite från Gubi - ja tack - högt högt på listan!



Förresten det kanske är lite märkligt att önska sig ännu mer flådiga påslakan när man precis kammat hem finaste potten med lyxiga påslakan från Danska Hay och Länna möbler inne hos It's a House - tjohoo!:)



Nu blir det en varm dusch, fryser som tusan och i morgon blir det ännu en tidig morgon med jobb innan vi tar julledigt!:)




KRAM




...och ni tusen tusen tack för alla era snälla ord om lilla pepparkakshuset och om vår gran, det värmer att läsa!:)





17 kommentarer:

Room of karma sa...

Ingen tråkig klocka! Vill också ha! Snälla snälla tomten:)

Stora kramar CC

a piece of happiness sa...

Jag tar allt!!!!!

Vi får hålla utkik efter klockan om den dyker upp till ett bättre pris ;-)

Miriam - The Workshop sa...

Finfin önskelista! Säger ja, tack snälla tomten till allt det jag med :)

mammaxtre sa...

Jag har uppdaretat mig och kan konstatera att du gjort ett fantastiskt pepparkakshus, oj så fint det är. Och julgranen är väldigt smakfull. Du har fingertoppskänsla.

Vilken fin önskelista. Hoppas nu att tomten läser just detta inlägg :-)

Anonym sa...

Det heter dear Santa väl? Deer är ren ;-)

God jul på dig!! / Mvh Nina

MITT VITA HUS sa...

Nina: Ha ha ja det ser jag nu att det blev lite fel där;) Tack för infon:) Kram och God Jul på dig!

www.palindgarden.blogspot.com sa...

Och tomten medan du fixar allt detta till Mia..gör dubletter och skicka dom till mig ;)

Kram och god jul ifall jag inte hinner in här något mer!

Anonym sa...

Tjingeling! Måste ju bara fråga om Du vet var man kan få tag på det vita kuddfodralet med svarta prickar på som var med i inlägget med fina silvervaser och grankvistar?på shopen fanns de inte..:-(

vill haaa..............

Me sa...

Ja riktigt fina saker =) Hoppas tomten läser din blogg =) Var inne på ElinMaria butiken och klämde på silverskålen, mmmm kanonfin =)
Är sugen jag med på ett par låga HUNTER =) Min höga såldes =))
Om du vet någon som är på jakt efter Tove Adman ljusstakar så säljer jag mina nu=) Samt den stora Tine K lyktan =)

Kram Fia

Anonym sa...

Tomten kom till mig förra året med en sådan klocka så nu är det säkert din tur ! :)

Vilket bra rim du skrivit i tävlingen som du vann ! Grattis !

God Jul kram från Åre
Kicki

(är dålig på att skriva kommentarer men brukar titta in då och då) :)

Casa of Mia sa...

Så mycket fint, förstår att ALLT står överst på listan kram

Fröken Piff sa...

Den listan skulle jag kunna sno rätt av:D köpte precis ett par hunter originals, helt fantastiska. Måste ha ett par låga gloss också!! Klockan är så himla snygg.

Kram Charlotte

mariaemb. sa...

Tittar in som hastigast för att önska dig en riktigt fin jul!

Kram Maria

Att vara någons fru sa...

Japp, jag tar hela klabbet jag också :)

Hedvigochjag.se sa...

God Jul!

Hoppas att ni får en fin jul med en massa gott i alla dess former!

Kram Terese

Livet på landet sa...

Önskar dig en riktigt GOD JUL!!

Kram Helena

Loppan sa...

Hoppas tomten uppfyllde dina önskningar! Vår tomte i år var ung och van vid IT. Han ordnade dotterns juklappsstövlar via nätet. Tipsar dig på min blogg om var tomten kan hitta Hunterstövlar till dig nästa jul om han inte redan gjorde det i år ;). God fortsättning! Maria