fredag 30 december 2011

TJINGELING FREDAG




Känslan är att julen snart är över - iallafall hos mig! Vår gran har fått åka till granhimmelen, hyacinterna har blommat över - jag längtar efter vitt och den där krispiga fräscha känslan (som vanligt alldeles för tidigt, ja jag vet men jag gilllar julen bäst innan liksom!).



Hallo raringar!



I morgon står det nya året framför oss - går inte tiden fortare ju äldre man blir liksom?

Blir det festligheter för er del eller? Vi ska ha gäster här och idag är det lite fix på schemat! Det ska handlas, förberedas och kanske ett och annat pyssel till dukningen ska fixas till - vi får se, jag har en idé om det hela!:)



Önskar er alla en fin fredag!



KRAM





6 kommentarer:

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Jag längtar också efter det krispiga ljusa nu efter jul. Men då nyårshelgen är kort, blir det inte undanplockat i stugan än på ett tag. Hemma blir det på måndag:)

Gott nytt år på dig!
Susanne

{ My lovely Days } sa...

haha ingen fara, här hemma är julen borta för längesedan..lite hemskt men väldigt skönt på ett sätt! Längtar för mycket tillbaka till det vita jag med <3 Gott nytt år på dej om jag inte hinner in imorgon och hälsa! Kram

{ My lovely Days } sa...

haha ingen fara, här hemma är julen borta för längesedan..lite hemskt men väldigt skönt på ett sätt! Längtar för mycket tillbaka till det vita jag med <3 Gott nytt år på dej om jag inte hinner in imorgon och hälsa! Kram

Bromans Bravader sa...

Samma här. Vi får rätt mycket gäster imorgon så dagen går ut på att handla och fixa. Samt att vi får en annan omgång gäster idag... så fix för det också.
Ha en härlig fredag!!!

Att vara någons fru sa...

Ha en jättefin nyårshelg!

Grodmamman sa...

Här är julen kvar ett tag till, men den kom fram väldigt sent i år.
Gott Nytt År!
Kram