onsdag 28 december 2011

NÅGRA AV KLAPPARNA & FINT ERBJUDANDE TILL ER





Tjingeling Godingar!


Mår ni fint?




Snälla Lyxx som vet att jag älskar Dermalogica skickade fin fina julklappar till mig i år med lite nytt att prova! En Daily Microfoliante - testad och helt underbar! Ni som gillar att peela hyn lite försiktigt så här i vintertider kommer älska den - ansiktet blev helt babylent och kändes så rent och fräscht! Efteråt smörjde jag mig med Dermalogicas Skin Smoothing Cream som också låg i paketet. Tusen tusen tack alla på Lyxx!


Ni rara fina bloggläsare får också något från fina Lyxx, nämligen 20% med koden: Mittvitahus. Gäller tom. 12 Januari 2012 och på allt i det trevlig sortimentet utom rea!
Obs! Rabatten kommer inte synas direkt, utan den dras manuellt!:)

Någon som är nyfiken på vad tomte mer kom med (och om han var påläst;)? Jag kan säga att jag måste varit supersnäll i år för oj vad fina saker jag fick!:) Ett helt gäng med goa fina Lexingtonhanddukar i mörk mörk grått och härliga mjuka duntofflor för frusna fötter med stjärnor på, två fina Iittala Marimekko skålar till samlingen + En stooor silver skål från Day och ett superfint blankt skohorn från Edblad!

Jepp - supersnäll måste jag ha varit helt enkelt!:)



KRAM





15 kommentarer:

Casa of Mia sa...

Åh vilka härliga klappar, önskar dig en fin onsdag kram

HOUSE of ADELA sa...

Underbara klappar!=)

Kram fina Mia
Adela

{ My lovely Days } sa...

Ojoj vad snäll du måste ha varit ;) har kikat runt lite här och läst att du andvänder en Nikon d7000, är själv i kamera bytar tagen så jag undrar lite, är du nöjd med den? Något du skulle rek?

Ha en fin dag vännen!

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Så mycket fint du fått!
Jag har nog också varit snäll, för massa fint fick jag med:)

Kram Susanne

Anonym sa...

en liten undran,
har dina svarta lexingtonhanddukar
blekts?
vet inte om jag vågar mig på att köpa svarta.
tyvärr har ju svart färg en tendens att blekas.
kram på dig &tack för en bra blogg

curlingmamman sa...

Underbara klapar, jag älskar mna Lexingtonhanddukar :) kram

MITT VITA HUS sa...

Louise: Ja jag är supernöjd med den, dock hänger det väl lite på objektiven också. Jag har innan haft både D40 och D80 men denna är mycket bättre, ett bra köp för dom pengarna liksom. Nästa mål för mig är en ny D800 när den kommer;)

Anonym: Dom här nya är mörka grå till färgen och jag har bara tvättat dom en gång så jag kan tyvärr inte uttala mig om blekningen eller ej. tidigare har jag vita och ljusgrå och dom har hållt sig superfina! Dock kan jag tänka mig att alla svarta handdukar blir ju lite blekta förr eller senare!:)

Må så gott raringar! Och tack för era hälsningar!

KRAM

M

Anonym sa...

Åhh 20% det är ju superbra! Tack för det!!
Har länge velat köpa en GHD styler men tycker 1899:- är lite i överkant för en plattång. Men nu skulle priset landa på strax över 1500:- mycket bättre :)
För erbjudandet gäller väl även GHD?
Hmm måste kolla vad frakten bli oxå :)

Kram Marie

Anonym sa...

Är det förresten 20% på ett helt köp eller en produkt?

//Marie

MITT VITA HUS sa...

Marie: På allt du handlar, shoppa på:) Perfekt med platttången då ju;)

KRAM

M

Anonym sa...

Tack för en trevlig blogg. Kul att läsa om en "vanlig" (misstolka inte för alla är vi unika o inte vanliga, men med det menar jag att du har ett jobb som INTE är en butik eller blogg( där du kan plocka/får varor för att inreda ditt hem el. klä dig extra snyggt i, och du verkar heller inte bara köpa o köpa nya saker hela tiden (som på många bloggar) utan du som de flesta andra måste spara till något fint som man vill ha!
Jag uppskattar din blogg för att du tar tydliga bra bilder o har ett bra/lättläst typsnitt.Sedan är det ju så klart extra kul för dig om du får lite varor som du gör reklam för på din blogg el.länkar till, så går det ju till så inget ont om det. Jag läser också House of Philia bloggen,läser du den? undrar om du är inspirerad av henne? ( många saker i era hem är ju identiska)!Jag gillar också den stilen nämligen,
mvh Marina i Skåne

Anonym sa...

Det är fraktfritt när man handlar över 450 kronor hos Lyxx. Kollade just, bra utbud! Här blir det dermalogica.

{ My lovely Days } sa...

Okej, tack så mycket! Vad har du för objektiv? Och denna d800 när kommer den och vad är den som är så speciellt med den att du vill byta? =)

Frågvis jag e då..fniss..
Kram på dej!

Anonym sa...

Ååh, jag tror att vi ska ta tillbaka det där som vi lovat i vår familj, att vi bara köper julklappar till barnen.. Det är ju himla kul även som vuxen att få små paket egentligen. (omm an får sånt man verkligen önskat sig..) ;)) Ha en fin dag/
Kram
Linda

MITT VITA HUS sa...

Marina: Tack för fina ord! Ja jag är en helt vanlig, jag fårstår ditt uttryck!;) inredning är ett mycket större intresse än kläder, jag klär mig inte alls dyrt eller flådigt, jag köper helt "vanlig" kläder på H&M, Gina och liknande, men ibland kan jag lyxa med en fin lite dyrare klänning (äger dock inga odd molly eller chill norway som så många andra, helt enkelt för jag inte gillar den stilen riktigt.

Jag spar och/eller önskar mig alltid till det jag vill ha och visst har man fått saker som man visar som reklam på bloggen, men jag skulle aldrig reklamföra något jag inte stod för och själv inte gillade!Sen får jag lön som så många andra från Tailsweep, det blir liksom lite av mina inredningspengar;)har även sålt en del bilder och fått betalning för dom i både produkter och pengar som jag skattat för!

Jag älskar Petras blogg, jag tokgillar nämligen också (nästan)allt i hennes inredningsstil!:) Så självklart inspireras jag av henne. men det finns många andra som inspirerar med, kolla gärna in min länklista till höger, där har du många fler bloggar som gillar allt från svart till vitt från nytt till gammalt danskt till svenskt. Jag plöjer även mängder av indredningstidningar till min käres förtret (dyr hobby liksom - efter som man kastar dom när man läst klart dom!)

Tack rara du för du uppskattar min lilla blogg!:) Du är varmt välkommen hit igen:)

Louise: Mina objektiv är 50/1,4 och ett 18-200!:) Nikons D800 kommer nog komma snart och är en riktigt proffskamera, säkert alldeles för dyr för att handla, men man kan ju drömma;) Det är en efterföljare på D700:an

Linda: ja men visst är det. Jag ääälskar paket med;)

KRAM