fredag 2 december 2011

LOVELY STARS & HAPPY FRIDAY



Men vad dom är fina dessa Tine K stjärnor, men nej det blir inget köp, då man ju hur busenkelt som helst kan fixa till en själv!:) Se bara världens mest inspirerade fina Anna-Malin riktigt fina egengjorda varianter, klicka här för att beskåda! Funderar på om man kanske skulle ge sig på en som lite helg-pyssel:)



Välkommen Fredag!



Ahh en sån där härlig stämning sprider sig - det är ju fredag!:)


Denna vecka har känts hur lång som helst med en massa jobb och mycket lite tid till annat! Nästa vecka blir nog lite lättare, i hope!


Nu vankas det lite inköp till kvällens goda middag - längtar efter att tända alla ljus, lyssna på lite god musik och laga kvällens middag över ett glas rött med hjärtat!



Önskar er alla en riktigt fin start på helgen!



KRAM




10 kommentarer:

Casa of Mia sa...

Låter riktigt mysigt! Stjärnorna är jättefina, önskar dig en mysig fredag

Room of karma sa...

Hej finaste du!

hahah det var kul att kika in till dig i dag då du skriver just om det som jag har gjort med mina sessor idag! OCh det var bus-enkelt!!!! Det är en perfekt julpyssel sak att göra med sina barn!

Önskar dig en fin helg!
kram CC

FJÄDERNEJLIKAN sa...

Önskar Dig/Er en riktigt mysig fredagskväll. Här blir det också lite social samvaro i köket med ett glas rött och goa sambon ikväll!
Ett återkommande fredagsmys!
Kramizz

Louise Vita Drömmar - My lovely Days sa...

haha va kul, jag har faktiskt gjort två stycken stjärnor här hemma idag <3 varför köpa när man kan skapa själv! kram

Titta in hos Thess sa...

Man kanske skulle hinna med en liten tur till kolonin och klippa av lite äppelgrenar....=)
Hoppas att du får en härlig kväll med familjen.

Kram Thess

Postadress Torslanda sa...

Superfina! Jag har gjort en variant på dessa och har både inne och ute. Roligt att få se dina advents- och juldekorationer. Ha en riktigt skön fredagskväll!

mariaemb. sa...

Tänkte bara titta in så här på kvällskvisten och önska dig en riktigt fin helg!

KRAM

Life's Silverlining and I sa...

Jag håller med, skall nog göra det som pyssel i helgen om jag hinner.
kram

mammaxtre sa...

De där stjärnorna är jag förtjust i. Zetas trädgår hade, det noterade jag nog allt när jag var där i veckan. Men som sagt, de går ju att göra enkelt själv.

Ha en fin lördag

Dagar hos mig sa...

Har gjort en stjärna av kanelstänger, men ska absolut göra en större med grenar också. Lätt och snyggt pyssel.