fredag 16 december 2011

IT'S A LOVELY FRIDAY



Nu är dom som allra vackrast, precis när dom spricker ut, så där lite fulspretiga, ljuvligt doftande de vita hyacinterna!



Tjingeling!



Här är det allra bästa fredagshumöret!


Jag mår äntligen som mitt vanliga jag, jag är superfin i håret (tack sötaste Sara), middagsfix och fredagsmyset inhandlat och snart hela lilla familjen samlad - kan det liksom bli bättre!?:)


Vill bara påminna er rara bloggisar att vi inte köper några fredagsblommor idag, utan njuter av alla vinterlökar vi planterat och istället lägger dom pengarna på något till någon som är mindre lyckligt lottad och som verkligen behöver livsnödvändiga saker! Klicka in här för att shoppa loss!:)



Allra bästa fredagen önskar jag er!



KRAM





8 kommentarer:

Enkel stil sa...

Klicka här tycker jag låter som en bra julklapp. Skön fredag till dig!
/Anita

Bromans Bravader sa...

Åh ja, det är nu man får njuta av alla julblommorna. Finns inget som skapar stämning bättre.
Ha en mysig fredag
Jannike

Casa of Mia sa...

Vackra hyacinter och bild! skönt att du mår bättre, önskar dig en mysig fredagkväll kram

The super ordinary sa...

Fin helg!!!

Room of karma sa...

Vackra hyacinter:)! Tyvärr så tål inte jag dom blommorna:( får andnöd dessvärre! Men dom är riktigt snygga att se på här på bloggen:)!

Önska dig en fin helg!
Stora kramar CC

Sara Sundgren sa...

Oh vilken vacker blogg du har. jag blev helt förälskad. Inspirerade, vacker och personlig. Det är en mycket fin blandning. oh vad kul att jag hittade dig. kik.a in hos mig på http://karleksforklara.com, det vore jätte kul. kram till dig

Två Trappor sa...

Vacker bild på hyacinterna.. man riktigt känner doften! Ha en fin helg!
Kram Madeleine

Linruz sa...

Mina hya är så där perfekt utslagna här nu, stor risk att jag åker på att köpa nya tills nästa vecka.
ha en fin helg
Kram Lina