måndag 12 december 2011

INSPIRERANDE VACKER JULDUKNING




Och så dök denna underbara bild upp på Tine K bloggen, Omy vilken vacker dukning säger jag bara, riktigt inspirerande inför jul!


Hello Vänner!


Här är det fortfarande krassligt och jag ligger i soffan och tycker synd om mig själv! Med all rätt dock, halsont, sprängande huvudvärk, ont i hela kroppen och feber!:( Satte på datorn sent i går kväll och inser att jag totalt missat kommande års största bloggevent ever - bu hu!

Nu ska jag fortsätta mitt sjuk-film-race med The Holiday - en riktig favorit film, äta skumtomtar och tycka mer synd om mig själv!


Vi ses när jag är lite friskare igen!


KRAM





12 kommentarer:

FJÄDERNEJLIKAN sa...

Stackare, du får krya på dig! Kramizz

Anonym sa...

Äh, skit i bloggeventet, då kan du passa på att göra superinlägg när alla andra bloggare är borta från cyber!!:-)
Weehhooo, när katten är borta liksom....Hurrey!hihi

Krya på Dig och invänta Tomtens ankomst istället, vackra du!

Att vara någons fru sa...

åååå det är sååå trist! ;(

På vår udde! sa...

Jag missade det också, hade ingen aning...

Krya på dig, från en sjukling till en annan. Febern och värkande kropp fällde mig med all kraft för ett par timmar sedan. Från 0 till 100 på 20 minuter. Fattar det inte, vad var det som hände liksom?

Kram Helena

Livet är Underbart sa...

Snygg bild ;) Krya på dig vännen! Kram Jenny

Casa of Mia sa...

Underbar bild! Usch för att känna sig dålig, krya på dig kram

Patricia sa...

Riktigt fin dukning! Hoppas att du snart blir frisk.

Ha en fin filkväll!
Patricia

Bromans Bravader sa...

Men neej. Hoppas du kryar på dig fort. Passa på och mys i soffan med film och tröstgotter. Holiday är ju perfekt feelgood film!
Kram
Jannike

MITT VITA HUS sa...

TACK raringar för era krya hälsningar:)

KRAM

M

Titta in hos Thess sa...

Jag kan oxå tycka synd om dig om du vill =)

Kram Thess

Fanny sa...

Superfint!

Dagar hos mig sa...

Har snuva och halsont, vill helst ligga ner men försöker jobba lite ändå. Har bäddat ner mig en fåtölj med en stor kopp te och en filt. Går ok. Krya på dig!