lördag 17 december 2011

FOR YOU MY FRIENDS



Superfina House Doctor krukan finns hos härliga Bloominghome!


Hej Fina Bloggisar!



Idag startar vi lördagen med ett litet trevligt erbjudande här på bloggen!:)





Det är nämligen så här att fin fina netbutiken Bloominghome erbjuder 10% på hela sortimentet med Koden: TIOPROCENT, trevlig eller hur!? Kanske några mer julklappar ska inhandlas eller något till dig själv, det finns massor fina grejer i sortimentet, så kika in!:)



Ha en fin fortsatt lördag, här i mitt hus blir det en massa härligt julfix idag!:)





KRAM





psst, Gillar du Bloominghome på Facebook är du med i utlottningen av en mycket trevlig väldoftande goodiebag, och glöm inte en liten rad om varför just goodiebagen skulle hamna hos dig!;)





6 kommentarer:

Ljusa vardag sa...

Ja då kanske man ska passa på att handla något fint (julklapp till sig själv ;o) De har ju så mkt fint! Tack för tipset. Mvh Anna

Limestone by the Sea sa...

Tack för tipset! Här hemma har det varit julbak hela dagen, så i morgon skall jag nog kolla in på Bloominghome. Ha en skön kväll!

Me sa...

Så beställt och klart!!! Tack för att du påminde mig om din kod=)) läste det men glömde bort det TOTALT förut. Men nu sitter jag och väntar =))
Jag jag stannar kvar i bloglandia =) det börjar komma tillbaka lite lust igen. Blir mera lust när jag märker att ni bryr er om mig =)

Hoppas du har en UNDERBAR helg <3!!!

Kramar Fia

curlingmamman sa...

Tack för tipset :) kram

Att vara någons fru sa...

Äääälska Bloominghome!

Hedvigochjag.se sa...

Hej!

Tack Mia för söta ord om min nya blogg. Det känns kul att förnya sig lite. Lycka till med juligt fix.

Kram Terese