måndag 26 december 2011

FILM TIPS





Men åhh så bra den var!


En film helt i min smak och jag tror ni kommer gilla den med - New Year's Eve som är fullproppad med vackra favorit-skådisar som Sarah Jessica Parker, Katherine Heigl, Josh Duhamel, Robert De Niro och måånga fler! Gillar man filmtypen chick-flicks där romantik och feelgood står mer i focus än action är filmen ett måste (kärleken min hälsar att ni ska ta med er bästa väninnan - inte mannen!;)! En perfekt film för att komma i rätt stämning så här dagar före nyåret (självklart går den ju jättebra att se efter nyår med, men just idag kändes den bara så där helt rätt och perfekt att se - ni förstår vad jag menar!;).



God Fortsättning förresten Vänner!



KRAM





10 kommentarer:

Två Trappor sa...

Vad kul att du gillade filmen! Låter ju minst sagt lovande med den imponerande rollistan.. :)
God fortsättning till dig också!
Kram Madeleine

Room of karma sa...

DEN FILMEN BLEV JAG NYFIKEN PÅ NU:)! GILLA OCKSÅ MER FEELGOOD OCH KÄRLEK ÄN BLOD OCH ACTIN! DET VERKAR VARA EN FILM MAN VILL DRÖMMA SIG BORT I ♥

GOD FORTSÄTTNING FINA DU!
KRAM CC ♥

Miriam - The Workshop sa...

TACK för tipset!

mammaxtre sa...

En tjejfilm, alltså :-)

Ha det fortsatt fint.

Dagar hos mig sa...

Vilken rollista:)

H`s enkla vardag sa...

Vad kul att du tyckte den var bra! Jag vill absolut se den! Undrar om man ska ta med stora dottern eller sambon? Vad tror du, är det en tjejfilm eller kan den duga till sambon också? Kram Helena

Bromans Bravader sa...

Yes, den ska jag se! Får kanske vänta till dvd...
Ha en fin kväll
Kram Jannike

Bromans Bravader sa...

Yes, den ska jag se! Får kanske vänta till dvd...
Ha en fin kväll
Kram Jannike

Villa Hemma sa...

Bra med lite filmtips!

Kram

hemma hos lilla mej sa...

Härligt med nya filmtips.Ha det gött.Kramar Rita ♥