lördag 10 december 2011

EN ALLDELES SPECIELL DAG



Kolla vilka fina blommor jag har fått i dag på vår årsdag. Man kan säga att någon känner mig ganska väl! Fast det är ju inte så lusigt efter fjorton år tillsammans!;)



Välkommen December Lördag!



Hur har ni det denna lördag, fjorton dagar kvar till julafton?


Är ni i gång med julstöket än? Julgodis och pepparkakshus, sillinläggning, köttbullestekning -ja allt det där!



Här är det tyvärr lite krassligt läge med huvudvärk och halsont - usch och fy! Skjuter upp lite på julstöket, vi hinner säkert ändå! Idag blir det inte mycket gjort iallafall!



Nytagen bild från vårt vardagsrum, ser ni äntligen äntligen har Tine K lampan kommit hem, som jag beställde i juni! Fin som tusan är den!:)




Önskar er alla en härlig lördag!



KRAM







16 kommentarer:

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Du har superfint hemma:)
Och grattis på er dag!

Här lagas det västerbottenost paj. Vi ska på adventknytis till min styvpappa, och paj låg på min lott:)

Kram Susanne

Vardagslyx sa...

Vilken underbar bukett!
Tråkigt att vara krasslig:( Helt rätt att ta det lugnt. Jul blir det ju ändå:)

Krya på dig!

Kram pernilla

Villa Hemma sa...

Jäpp, tiden går fort. Ibland blir man paff när man börjar räkna bakåt :)

Krya på o fortsatt trevlig helg!

Kram

Me sa...

Kanonsnyggt som vanligt =)
Grattis till 14 år!!!

Kram Fia

Bromans Bravader sa...

Fina blommor!
Ha en bra dag och hoppas du kryar på dig!

by JODY sa...

Oj oj 14 år tillsammans, grattis! Jag hoppas jag får uppleva det någon dag :)

Mariette sa...

Krispigt vitt och vackert!

Inget julstök, mest paketfix! Och så blommor som sprider den mest underbara doft...det räcker långt...

Krya på er!

Kram Mariette

Mariette sa...

Krispigt vitt och vackert!

Inget julstök, mest paketfix! Och så blommor som sprider den mest underbara doft...det räcker långt...

Krya på er!

Kram Mariette

Anonym sa...

hej Eva här vad fint du har så sjuk snyggt...En fråga vad har du köppt fatet dina fina vita blommor ligger på ? vet du vemleverantören är eller namn på fatet?

Såg fint ut.Fina blommor o snyggt

Tacksamför svar kram Eva

MITT VITA HUS sa...

Hej Eva: Det ser nog bara ut som ett fat men det är vardagsrumsbordet:) Vasen kommer från Day!

KRAM


M

Life's Silverlining and I sa...

Då firar vi årsdag på samma dag. jag och maken firade 17 år idag:) Jättefina blommor du fått.
Grattis!
Kram

Gabriella sa...

Så fint det ser ut!

angelmax sa...

hej hej fint du har hemma!! Gillar er tv bänk var har ni köpt den om man får fråga?

MITT VITA HUS sa...

Angelmax: Tvbänken är köp på baazar!

KRAM

Anonym sa...

Ååh, vilken underbar bukett!! Sån vill jag oxå ha...får nog gå och köpa imorgon, riktigt känner doften från färska blommor, SÅ SNYGGT!!!

Vad härligt att Du har en man med god smak,stil o känsla!!

Jag ska prova på sconesen med, spännande tips!

Kramiz på Dig , Du fina!

jenny ~ house of jenny sa...

Grattis till dig och mannen lite i efterskott!