söndag 25 december 2011

ÅRETS JULDUKNING



Årets juldukning i vitt med många levande ljus, några kottar och vackra krispiga blommor!



Välkommen Juldagen!



Åh vilken mysig julafton vi hade i går, massa god mat och trevligheter med älskade nära och kära och glada små sessor - precis som det ska vara!


Idag är det bara lugnet som sprider sig, en mysig promenad i solens strålar, en och annan skinkmacka på det allra godaste vörtbröd och lite mys i soffan framför någon trevlig film, mer blir det inte idag men det räcker - att bara få njuta av lite ledighet!


Lite bilder från gårdagens juldukning!

Den vita duken är ny och från Tine K likaså dom fina silvriga vaserna från House Doctor (Bloominghome). Buketterna gjorde jag av vita tulpaner, vita Ranunkler och vit syrén och dom doftar ljuvligt!



Önskar er alla en härlig Juldag!



KRAM





26 kommentarer:

Weronica - En mammas dag sa...

Krispigheten går genom skärmen. Man får lov att köra vitt inne när det saknas ute. Promenad i solen - check! Nu blir det Kung Fu Panda här :) God fortsättning!

Dagar hos mig sa...

Vackert! Och vit syrén! Det skulle man vilja ha ett par kvistar av.

Sandras Värld sa...

Gud så fint, älskar stolarna! kram

evalevabo sa...

Så himla vackert..jätte fint.
God fortsättning.
Kram

På vår udde! sa...

Vackert tjjejen, riktigt vackert!

God fortsättning

Anonym sa...

Urfint dukat, du är så duktig! :)
Ha en fortsatt god helg!
Sofia B

Anci sa...

Tack detsamma !! Det är så fint dukat, tycker jag.

Kram
Anci

Enkel stil sa...

Vackert med dom vita blommorna! God fortsättning.

/Anita

Vardagslyx sa...

Så vackert!

God fortsättning!

Kram Pernilla

MITT VITA HUS sa...

Tusen tack raraste ni ♥

God fortsättning till er alla!

M

lyckobo sa...

Vilken vacker dukning!!!

God fortsättning på Julhelgen, och hälsningar från Finland!

Josefin -Happy Days- sa...

Så vackert du dukat upp, får man slå sig ned? ;-)

Önskar en god fortsättning på julen, kram!

Marie - Fotograferande hundtoka sa...

Så fint minsann =D

Två Trappor sa...

Ljuvligt vackert! Imorgon blir det långpromenad om det inte blåser storm då. God fortsättning!
Kram Madeleine

Elin sa...

Mycket vackert! :)

Bromans Bravader sa...

Önskar dig en fin fortsättning på Julen.
Kram Jannike

sara sa...

underbart fint!

Casa of Mia sa...

Så vackert, önskar dig en riktigt mysig fortsättning på julen kram

♥Linda♥ sa...

Hej Mia!

Jag har följt din blogg länge nu. Ibland tittar jag bara in lite snabbt och njuter av dina fina bilder och ibland tar jag mig tid att titta mer noga, njuta och bli väldigt inspirerad. Jag följer ganska många bloggar men jag vill bara säja till dig att du har verkligen den i särklass finaste! Dina saker, din säkra inredningsstil och din fantastiska förmåga att få till fina foton är så imponerande. Du gör mig glad! TACK för att du lägger ner så mycket tid på att låta mig och alla andra få njuta!

Hoppas du tar dig god tid till att njuta av ldigheten!

Kramar från Linda

Isa sa...

Sååå vackert!

Malin - Stjärnflocka sa...

Oj, vad vackert!!!

Anonym sa...

Så fint!! Gillar verkligen vin glasen...vart kommer de ifrån? God fortsättning!
Mia i San Francisco

Inredningsfrun sa...

Så vackert!! Vita syréner och vita ranunklar hade vi till nyårsdukningen förra året och kottar på bordet hade vi till årets juldukning :). Älskar´t!

KRAM fina, fina du.

// Inredningsfrun

Elins blogg sa...

Åh vilken fin dukning, love it!

/ Elin

Gabriella sa...

Åh så vackert det ser ut!

MITT VITA HUS sa...

Tusen tack alla ni fina rara som lämnat så fina ord här:)

Mia i San Francisco: glasen är Iittalas essence, snapsglasen från Ikea:)

KRAM

M