måndag 26 december 2011

ANNANDAG JUL



Härliga jullovs sessor ute en stund i vintersolens strålar, frisk luft är vad som behövs just i nu känns det som!



Tjingeling Annandag Jul!



Hur har ni det vänner?


Oj vad det blåste det i natt - lite scary faktiskt! Vaknade flera gånger av att det bara knakade i hela huset! Just nu känns det lite lugnare och vi har varit ute en sväng. Så skönt med lite frisk luft mitt i allt faktiskt.


Ni kanske är i väg på realisationen idag? Jag jag får näst intill panik av sånt och håller mig långt bort från affärerna! Den fantastiska webben däremot, en helt annan femma. Fina reor hittar du blandannat här, här, här och här. Nu snackar vi tjejmatte på hög nivå för att citera finaste fru Emma!;)



Nu blir det en liten lunch och Madicken på fyran och i kväll ska det bli bio-mys med kärleken!:)



KRAM





10 kommentarer:

Anna sa...

Så söta tjejer :)

God fortsättning!!

Största Kramen ;)

Casa of Mia sa...

Fina tjejer, önskar er en riktigt mysig annandag kram

Att vara någons fru sa...

Sjuukt bra tjejmatte! :)

♥ Fyra årstider sa...

Rea är inget för mig, shopping på nätet är helt okej:)

Ha det gott Mia!

Kram Lotta

hemma hos lilla mej sa...

Så söta tjejer,Önskar dej en mysig annandag.Många kramar Rita ♥

Titta in hos Thess sa...

Jag har jobbat på julrean i dag!!!
Jag kan säga så här,du gjorde klokt i att stanna hemma och mysa,folk blir verkligen som galna för några tiors skillnad =)
Hoppas ni får en härlig biokväll du och kärleken.

Kram Thess

Anna sa...

God fortsättning!
Vilken fin juldukning!
Kramar från Gotland

Anna sa...

Jag var en sväng på rean men de är ju så rörigt i en del butiker så usch....

:*¨¨*:♥ Camilla ♥:*¨¨*: sa...

God fortsättning på julhelgen och önskar dig ett fint och lyckosamt 2012
Kram Camilla ♥

jenny ~ house of jenny sa...

UNderbart foto på sötaste tjejerna! :)

Hoppas ni har fått en bra start på nya året.