fredag 18 november 2011

VECKANS BÄSTA DAG




Välkommen Fredag!



Här är dags att bege sig mot skolan och hämta mina fina små sessorna! Skönt att börja helgen tidigt så här på fredagen!:)




Det blir både mössa och tjock jacka för jag fryser hur mycket som helst i dag, burr! Struntar faktiskt i en ny jacka i år med den jag har innan duger fint ett år till, ser som ny ut och värmer gott (köpte en fin spegel till hallen i stället för jacka hi hi!;) Jackan är den gamla trotjänaren från Canada goose som har flera år på nacken, mössa den nya från Chill Norway hemklickad från Biskopsgården)



Önskar er en superhärlig fredag och fin start på helgen!



KRAM PÅ ER ALLA!





17 kommentarer:

Hemma hos Katta sa...

Fin bild på dig och supersöt CN-mössa! Har också en gåsjacka som jag tar fram varje vinter. Lite stor och otymplig men varm och skön när det är kallt ute!

Happy friday Mia!

Kraam Katta

Lisa sa...

Så himla söt mössa! Du passar så bra i den och vilket vackert hår du har kvinna!:) Det viktiga är att en vinterjacka håller en riktigt varm, riktiga kvalitetsjackor kan man ju inte köpa varje vinter direkt. Ny mössa och sånt gör mycket för att förändra looken lite! Fin fredag till dig!

Jenny sa...

Supersnygg mössa på supersnygg tjej!!
Trevlig helg!

Kram

Mariette sa...

Den där mössan är så fin!!!

Ha en go fredag!

Kram Mariette

Casa of Mia sa...

Så fin du é, jättesöt mössa. Egentligen borde jag investera i en Canada Goose jacka, då fryser man väl inte alls, kram och trevlig fredag

pinglan sa...

Fina du! Kram!

pinglan sa...

Fina Du! Kram! :)

Hem och Lycka sa...

Toksnygg mössa, snygging!

kram Mia

Fru Fjeldhammer sa...

Så søt du er...
Supergod helg til deg og dine også!
klem

Anonym sa...

Härligt att se att det sunda förnuftet finns hos Dig som bloggare och att inte se den-som- konsumerar-mest-vinner-attityden! Jaa, varför ska man köpa nya jackor gång på gång, när det fungerar ett bra tag med samma.Det är klimatsmart och Du är en bra förebild med de orden. Smarta Du som investerade pengarna i annat istället.:-)
Kul att se hela Ditt ansikte fina Du!mer sånt!:-)

mvh Julia

Room of karma sa...

Allt klär en skönhet ♥

kram CC

Linda sa...

Så fin du är!!! Och vilket hår hörru!!

Kramar!!

Just because... sa...

Vilken fin mössa.

Kram från andra sidan plurret

mammaxtre sa...

Din fina mössa är helt i min smak. Vill ha :-)

En trevlig kväll ösnkas dig och de dina

Hedvig och Jag sa...

söt tjej i söt mössa... =)

Trevlig helg

jenny ~ house of jenny sa...

Fina du! ♥ den där mössan måste jag kolla in...

seperti sa...

Så söt du e =)