torsdag 17 november 2011

VÄLKOMMEN PÅ MYSIG JULKLAPPSKVÄLL



Jul hos bästa Lindholms här i stan!



Tjingeling Bloggisar!



Här kommer en liten inbjudan för er som gillar mingel med glögg och pepparkakor och trevliga erbjudande på fin fina julklappar. Det är nämligen så här att jag fått den stora äran att bjuda er alla fina läsar till en julklappskväll på stans finaste affär - Lindholms Interiörhuset här i Linköping.


Datum och Tid för julklappskvällen är
Torsdagen den 8 December kl. 18.30 - 21.00.



Under kvällen kommer det finnas fina erbjudanden bland annat på Lexington, samt representanter på plats! Kolla in hur söt är inte adventskalendern i tyg på bilden!:)




Årets fina julskyltning!



Massa fint från Design House Stockholm och vackra lampan Liv i taket (en sådan har jag ju med, fast jag har den stora varianten:)!



Detta kanske är favoritväggen av dom alla inne i butiken - Alla Bestlite från Gubi - står högt på min lista till tomten i år igen - love them all!


Lite mer av Lindholms sortiment världens bästa Vipp - här har jag faktiskt köpt alla mina vippisar!



Ses vi där?!:)



KRAM





12 kommentarer:

Tina sa...

Tänk om man bara hade bott lite närmare. Ser mycket fint som jag skulle vilja ha.

Anonym sa...

Ojojoj! Tyvärr kan jag inte komma då jag bor lite för låååångt ifrån, men jag hoppas ni får trevligt ♥ / Cia

Anonym sa...

Hå,hå ... Vad man blir glad av såååå Fina prylar. Me like :)
Må gott Du fina

//Jenny

Dagar hos mig sa...

Det är en fin affär, brukar besöka den när jag är i Lkpg på sommaren. Nu är det lite för långt att åka.

Louise Vita Drömmar - My lovely Days sa...

Oh hade jag bott närmare så hade jag verkligen kommit, hade ju vart så roligt att få träffa dej också!!

ha en fin kväll vännen!

Pryllan & Co sa...

Är det inte typiskt så säg! Just den här dagen har jag bokat för en Stockholmstrip men lite julshopping...det hade ju passat så perfekt när det händer något kul i "vår" stad!!!!
Hoppas att ni får trevligt!

/P

Stjärnor & Champagne sa...

Ja vem vet man kanske dyker upp:) Kram A

Bromans Bravader sa...

Tänk om det hade varit nära ändå...

lilla.u sa...

Vilken affär!

Weronica - En mammas dag sa...

Jamen, det skulle vara skoj. Hoppas bara på att känna mig lite piggare framöver!

Room of karma sa...

Åhhh, en butik helt i min smak!!!! Synd att jag bor sååå långt bort:( Annars så skulle jag varit där!

Önskar dig en fin helg!
kram ♥ CC

jenny ~ house of jenny sa...

Ja just det! Så bodde man för långt ifrån igen... Synd!