tisdag 1 november 2011

VÄLKOMMEN NOVEMBER



På det vita skåpet i vardagsrummet samlar jag mina saker jag tycker om. Nya fina krukor från Tine K i den nya uuunderbara färgen phantom, hemklickade från Enkla Ting! I paketet hade allra finaste Kajsa packat ner ett doftljus till mig från Tine K, som doftar heeelt ljuvligt!



Tjingeling Novembermånad!



Jisses vad tiden går fort, idag har vi redan November här!


Idag står lite smått och gott på schemat, bland annat ska jag förbereda ett roligt uppdrag jag fått från en av stadens finaste butiker, kanske den allra finaste faktiskt!:)




KRAM



22 kommentarer:

Att vara någons fru sa...

åh, jag är så sugen på de där doftljusen! måste prova.

MITT VITA HUS sa...

Emma: Göört, dom är helt ljuvliga:)

KRAM

På vår udde! sa...

Men ååååh så fint, jag är en riktig "Tine K - sucker" som du kan ske vet...

Kram

♥Linda♥ sa...

Så fint du har det på din bänk. Jag har också tänkt klicka hem några krukor från Tine K och den färg du valt var ju väldigt fin!
Tror jag väljer samma om det är ok att härmas... ;)

Ha en fin dag säjer jag som blev sååå nyfiken på vad du fått för uppdrag. Låter spännande!
Kram/Linda

Hedvig och Jag sa...

Ja de där krukorna är så fina! Jag har precis köpt mig två vita =)

MITT VITA HUS sa...

Helena: Kan man vara något annat;)

Linda: Men raring köp, jag tror nog väldigt många kommer ha dom;)

KRAM

M

Weronica - En mammas dag sa...

Fint! Och skoj med roliga uppdrag. Man kämpar med det usla fotoljuset just nu bara, men det är väl bara att köra ändå :) Ha en fin dag!

CAISA K. sa...

Inspirerande!
tack för att du delar med dig.

Fin dag till dig ♥

Life Of An Angel sa...

Jag fullkomligt älskar krukorna! Sååå fina!!

Casa of Mia sa...

Fina saker, underbara doftljus! kram

jenny ~ house of jenny sa...

Krukorna är helt underbara. Jag funderar på den stora vita...

Maria sa...

Fina krukor! Vilken storlek är det på dem?

Anonym sa...

Tine.K saker är så underbara...
Jättefint du gjort på ditt skåp!
Mvh Camilla...

Louise Vita Drömmar - My lovely Days sa...

Oh se där, du fick till Facebook sidan!! Då ska jag gå in och gilla för fullt!! =D

Turid sa...

Åh har också skaffat Myrsine, så fina!

Linda sa...

Jag har köpt den lilla minikrukan som står i lilla skåpet :) Så härlig färg och visst luktar doftljusen lovely!

Kramar Linda

MITT VITA HUS sa...

Maria: Det är stl L och M på krukorna:)

KRAM

M

Sophie sa...

Vacker färg på krukorna, passar verkligen bra denna årstid...Lycka till med uppdraget!

//Sophie på Hammarö

Linruz sa...

Hello raring!!!
Ny snygg header ser jag :)
mmmm Tine tröttnar man aldrig på.krukorna är verkligen ursnygga.
Hoppas ni har en skönlovvecka.
Här är jag ledig i dag som sagt och eftermiddagen ska tillbringas i Collegium på skolinnebandy.
Kram på dig
Lina

Anna-Malin sa...

men eller huuuur doftar ljuset gott :) mitt är redan slut.

kram kram

www.palindgarden.blogspot.com sa...

Mmm så fint det ser ut!
Va mysigt att ha mormor på besök, hoppas bion var spännande!

Kram kram!

frida sa...

November såg väldigt inbjudande ut med din bild