söndag 20 november 2011

TREVLIGT SÖNDAGSTIPS





Har ni sett att världens bästa Creative Lounge nu har Day Home i sortimentet? Så himla roligt, en till av mina favorit-netbutiker som säljer favoriten Day!:) I sortimentet hittar ni bland annat de underbara silverljustakarna - mina absoluta favorit ljustakar här hemma men det finns även en massa andra trevliga saker!

Och vet ni det är bara några timmar kvar på ett fin fint erbjudande hos CL. Handla för över 1000 kr och få ett valfritt snyggt Good Work's (fd. Humanity) armband - trevlig eller hur!:) Lägg bara till det du önskar i shoppingkorgen och ange koden FBGW1000 när du checkar ut!:)


Fortsatt Trevlig Söndag!


KRAM



10 kommentarer:

Anonym sa...

Jag skulle verklignen bli tacksam om du vill berätta hur du redigerar dina bilder. Jag kan skicka ett mail om det kanske är bättre? :)

MITT VITA HUS sa...

Hej Anonym: Ja du, att redigera är ju en hel vetenskap och det finns nog inga rätt eller fel utan man får väl låta känslan bestämma:) Jag använder mig av Photoshop CS3 oftast är det bara kontrast och ljus jag justerar men jag använder mig ofta av sådana action som ger korten en känsla, typ vintage, gråton, soft ton och de finns mängder att ladda hem gratis eller köpa. Gratisprogrammet Photoscape finns att ladda hem helt gratis googla det bara, där justerar du saker och ting lite lättare än med photoshop, det finns även enklare effekter att lägga på bilderna och en massa kul ramar!
När jag började blogga läste jag mycket på moderskeppet.se om redigering och olika effekter och jag har helt enkelt efter det bara dragit i alla reglage och kollat hur det blivit typ! Sen har man fått många fina tips av sådana som är helt überbuktiga på redigering typ Anna-Malin Helt enkelt, Ann-Louise på en Bulle ur ugnen Länkar till deras bloggar hittar du i högermarginalen!

Lycka till med redigerandet!

KRAM

Dagar hos mig sa...

Vilka bra tips du hade, tack!

Room of karma sa...

Älskar också Day home. Kul att få en till nätbutik som säljer vårt favorit märke:)!

Ha det bäst!
kram CC

HOUSE of ADELA sa...

Å jag gillar verkligen DAYS fina saker med! Snyggt och tidlöst;) Bra tips från dig, tack!;)

Kramar till dig;)
Adela

Elin sa...

Hej!

Råkade snubbla in på din blogg och jag måste bara säga att jag älskar dina bilder! Jag ska snart flytta och jag har nu fått grymt mycket inspiration! :)

/Elin

Charlotta ♥ ohlovely.se sa...

Hej fina!

Åh... jag har lääääänge suktat efter de där ljusstakarna. De står på önskelistan. Blir kanske några till jul om tomten är snäll. ;)

Fast iofs så står det ganska så mycket på den där listan så tomten har nog svårt att välja. *fniss*

Ha en fin början på veckan!
Kram från C

Casa of Mia sa...

Jag skall gå in där direkt och kika, älskar DAY, kul med dina tips om redigering också kram

Anonym sa...

Hoppas fortfarande på bilder på hur fint det blev i din dotters rum!

Me sa...

Ja det var då bara positivt att de säljer Day Home också=) vissa saker är lite kluriga att få tag på.
Skönt att de är en seriös butik =))) Inte som den jag skrev om hihi=)
Då jag återigen har flyttat så slukar jag all inspiration jag kommer åt!! Och dina bilder sätter då igång tankeverksamheten =))

Ha en fin dag!
Kram Fia