måndag 14 november 2011

TADAAA VINNAREN AV DET VACKRA FÖRSTORINGSGLASET FRÅN DAY HOME




Det sa precis pling i inboxen och där låg ett mail med vinnaren i Day Home tävlingen från bästa BlackBalloon!

Stort grattis säger vi till Jenny som skrev:

"Varför skulle jag vilja vinna? Jo, för att den är supersnygg och sen tror jag att två småtjejer (och kanske även en man?;) i denna familj kanske äntligen hade uppskattat en inredningspryl i detta hus:) Både jag och tjejerna har fingrat på den live, men det blev inget köp till deras stora besvikelse...Så nu hoppas vi på tur!"

9 November 2011 17:47


Maila din adress på info@blackballoon.se så kommer det fina förstoringsglaset på posten till dig och dina sessor!


Ni andra ni glömmer väl inte att när BlackBalloon når 1500 "gillare" på Fejjan så utlovas den fina rabatten med 20% på ett helt köp (galet bra eller hur?:). Så in med er nu och gilla och glöm inte tipsa alla ni känner med!:)






2 kommentarer:

Att vara någons fru sa...

Oj 20 procent är inte illa!!!!

jenny ~ house of jenny sa...

Whooooop! Tack! Vad glad jag blir! :)

Jag lite efter på bloglovin, igen... Så därför har jag inte sett det...