söndag 13 november 2011

MER FRÅN JULEN HOS BAAZAR




Mysigt inne i gamla stationshuset på Baazar Coffee and Home!
Vita hyacinter - lovely!




Hej Vänner!




Här kommer en kavalkad av bilder från Baazar's julmarknad för er som inte var där och kunde njuta av den härliga stämmningen!


Hoppas ni gillar!:)



Baazar finns både i Stockholm Barkaby och i Sävsjö. Men jag måste nog ändå säga att i Sävsjö var det tusen gånger mysigare!:)



Alla skåpen är ju helt fantastiska möbler om du frågar mig, skulle gärna ha det där maffiga i vitt här hemma!


Fönster inspiration - visst är skylten urfin!:)


Jag bara älskar det här hjärtat gjort med rostig taggtråd och lärkkvistar, måste nästan klura på om man kan få till ett själv!:)


Pynta med små söta granar ska jag göra i jul här hemma!


Här har vi två söta som drack bubbeldricka så det kom ut genom öronen i finaste gammeldagsaflaskor och mumsade både lussebullar och skumtomtar innan vi åkte för lite roligheter med bus på Boda Borg som ligger precis brevid!:)


Ha nu en fin fortsatt söndag!



KRAM





11 kommentarer:

Anonym sa...

Men vilka härliga bilder!

mariaemb. sa...

Åhhh, julinspiration i massor. Tack!!! Snart är julpysslet i full gång och jag längtar!

Ha en bra söndag fina du!
Kram Maria

Fru Fjeldhammer sa...

Så flotte bilder, dette så koselig ut altså!

Ha en fin kveld!
klem

Mrs. b sa...

Så fint! Gillar speciellt hjärtat!

Anonym sa...

Åhhh så fina bilder...ser jätte-mysigt ut! Önskar jag kunde besöka Bazaar jag med men jag bor lite för långt söderut! Tack för din inspiration...har nästan precis hittat hit och blir så glad för dina inlägg ♥ / Cia i Lund

House number 15 sa...

Ojj så mycket fint! Härligt
med lite julinspiration.

Fin kväll!
Kram C

Room of karma sa...

Men ååååå vilka härliga bilder du bjuder på! Riktig vinter stämmning. Dit måste jag nog åka någon gång när jag är besöker stockholm. Har sett ett svart skåp jag skulle vilja ha där.

Det går en tvreklam för folktandvården. Och i denna reklam så är det en flicka som är sååååå lik din stora söta tjej. Kolla det nästa gång du ser på tv:)!

Ha en fin kväll!
kram CC

Norrskensnjutning sa...

Vilken mysig affär:)Mycket fina ögongodis på bilderna:)
Fina tjejer:)Ha en bra Måndag:)/Kram Norrskensnjutning.

Anonym sa...

Tack för besöket! Superfina bilder! Välkomna åter!!!
Baazar Coffee & Home

Mitt gröna lilla rum sa...

Så fina bilder, blir väldigt inspirerad...

Beate - http://mittkreativegen.blogspot.com/ sa...

Flotte bilder! Nå kjenner jeg julegleden kommer snikende! :)

Ha en super helg!
○ Beate ○