torsdag 3 november 2011

LOVELY DAY



Lite nytt från härliga Blackballoon - en av mina absoluta favorit netbutiker! Finste ljuslyktorna facet från Tine K (i nya favoritfärgen phantom), ett förstoringsglas och en vacker tränyckel som dekoration från Day Home!
I just love Day!



Tjingeling!



Oj oj vad mörkt och trist det var idag, riktigt grått novemberväder kan man säga... Tänk förra året hade vi snö vid det här laget, men så varmt som det är ute just nu så känns det som det kommer dröja med snön!


Visst är det trist med denna årstid då det kommer till fotograferandet - tycker inte ni det med? Man får verkligen kämpa för att få något ljus överhuvudtaget i sina bilder, speciellt när man fotar inne!




Vi ses lite senare, måste fixa lite sen lunch nu till mina hungriga små!:)



KRAM




7 kommentarer:

Louise Vita Drömmar - My lovely Days sa...

Älskar dom där lyktorna, så fina!

jenny * house of jenny sa...

Jag stod och fingrade på förstoringslaset när vi var på Väla förra helgen igen. Den är så fiiin!

Ha en underbar torsdagskväll!

Anna sa...

De där lyktorna är så fina!

Tina sa...

Tack för inspirationen! Nu vet jag vad jag skall göra med min gamla nyckel jag ärvde efter farmor & farfar.

Charlotta ♥ ohlovely.se sa...

Så fint du fått det här. Gillar nya header bilden. :)

Underbara foton, gillar också nya färgen på Tine K lyktorna.

Ha en fin helg!
kram från C.

Weronica - En mammas dag sa...

Fina saker. Japp, fotoljuset är verkligen en sann utmaning dessa dagar. Jag hade glömt bort det - eller förträngt snarare - men nu är det en kamp om de ynka ljusstrålar som kommer in :)

Att vara någons fru sa...

Vilket underbart vackert förstoringsglas!