torsdag 10 november 2011

I JUST ♥ DERMALOGICA




Dagens tips för alla vintertorrisar! Lite mer återfuktande dagkräm för ansiktet från Dermalogica - Intensive Moisture Balance.
Många som jag som använder deras Skin Smooting Cream i vanliga fall går över till en lite fetare och mer återfuktande kräm vintertid när ansiktet känns som torrast. Vid förra veckans besök hos hudterapeuten passade jag på att köpa en ny förpackning in för den stundande vintern!



Hej på er!



Vilken härlig solig torsdag vi har!:)


Ni vet ju vad jag jobbar med om dagarna och det kan jag säga är ju inte det mest optimala för huden! Sjukhusluften är nämligen extremt uttokande och många dagar när man jobbat känner man sig så där helt supertorr ungefär som ett torkat russin i ansiktet.


Sen jag började gå hos Hudvårdsrummet (för nu mer än 10 år sedan satte jag min fot där, efter att ha fått ett presentkort av min snälla svärmor som tyckte jag skulle pyssla om mig lite själv innan jag blev mamma till lilla Emma som då låg i min mage!) så har jag använt mig av deras produkter när det kommer till att vårda och sköta min hy och det är produkter som verkligen fungerar för mig. Jag vet inte vad ni använder, men jag kan iallafall utifrån mina erfarenheter varm rekomendera just Dermalogica's produkter!



Ha en fortsatt fin torsdag - tänk i morgon är det redan veckans bästa dag igen!:)



KRAM




8 kommentarer:

Tina sa...

Hör så mycket positivt om Dermalogica från alla håll och kanter men tyvärr verkar inte det märket passa min hud. :o(

Linruz sa...

Jag håller med dig. Dermalogican är verkligen super bra.
Sitta stora delar av dagen framför datorn är ingen höjdare för hyn heller :(
Kram kram
Lina

Snor och Glamour sa...

Precis samma för mig, började använda för snart 5 år sedan och det enda som funkar på min supertorra hud!
Det vet du ju såklart redan, men här beställer du mycket billigare: http://www.jerseybeautycompany.co.uk/

Kram!!

Martina sa...

Gillar också Dermalogicas grejor! En annan superbra återfuktare är Origins "Drink up intensive over night mask" (långt namn..!)Som är helt fantastisk. Bara o smörja in sig innan man går o lägger sig och tvätta som vanligt på morgonen! Finns på Åhléns. :)

Anonym sa...

Mandelolja funkar alldeles utmärkt och gör huden så mjuk och len och utmärkt till torr hy :)

Patricia sa...

Utan tvekan det bästa hudvårdmärket! Har haft just denna krämen i snart
4 år och kan inte leva utan den och lite andra produkter från Dermalogica.

Ha en bra kväll!

Pållan sa...

Bästa produkterna. Har använt mina i ett halvår och fattar inte varför jag inte satsat på dom tidigare. Nu byter jag aldrig märke. Trevlig helg önskar Pållan ; )

Anonym sa...

kanonprodukter!!Handlar alltid från: brandnameskincare(USA)via deras ebay-shop.Bra priser på stora förpackningar!Även id bare minerals.Rekommenderas!