onsdag 2 november 2011

HÖSTLOVSMATINÉ




Lillasyster gör sin allra coolaste min utan för stadens biograf, storasyster tycker hon är ganska pinsam!



Tjingeling Vänner!



Nu har vi varit och sett på Tintin, mumsat en masssa popcorn och druckigt läsk så det bubblar ur öronen! Så mysigt att gå på bio mitt på dagen och framför allt så mycket skönare när det inte är så där helt proppfullt i salongen!:)


Sessorna tyckte nog att det var mysigt att deras mormor följde med på bion, det blir nämligen inte så ofta vi ses, då mormor bor ganska många mil härifrån vid kusten!


Om alla är coola på en gång är det inte lika pinsamt!:)




Vi ses lite senare!




...då återkommer jag med vem som vann presentkortet hos Lucky Ellen, har nämligen fått ett mail i inkorgen från just LE-tjejerna med vinnarnamnet!:)





6 kommentarer:

Hedvig och Jag sa...

Så mysigt att gå tillsammans. Det ska bli så kul sen när vi kan gå allihop.

Ha en fin onsdag!

jenny * house of jenny sa...

Sötisar hela gänget! Vi hade oxå tänkt gå o se Tintin med tjejerna. Tintin var både min och mannens favorit när vi var små...

Casa of Mia sa...

Så mysigt!

Rövarmamman♥ sa...

Mysigt med Bio :)

Kramkram

Room of karma sa...

hahaha... Dina söta tjejer har samma stil som mina ser jag:)!

Åhh, vad lik din stora sessa är dig!!! super söt som mamma sin ♥!

Söta kort som man blir glad av idag!

Stora kramar CC

Anonym sa...

Längtar tills vi ska se Tintin, kul! Åh, den biografen i LKPG är så trång, ni måste åka till GBG och gå på Bergakungen, fantastisk biograf!