söndag 27 november 2011

ETT AV FJOLÅRETS FINA


Fina inspirerande bilden från en av förra årets finaste julreportage!
Foto: Mette Wotkjær/ femina.dk



Tjingeling!



Detta reportage florerade runt på bloggarna förra året och bilderna har legat kvar i min inspirationsmapp sedan dess och i går blev jag påmind igen av fina norska Janne om det! Så idag kör vi en sväng här på bloggen med det fina sparsamt pyntade danska drömhemmet, håll till godo och bli inspirerad i adventstider, det blev jag iallafall!:)




Nu måste jag natta mig själv, gäsp är supertrött (och galet mätt efter en urmysig adventsfika)! - I morgon är det måndag (igen!) och man ska upp tidigt!


Natti Natt




7 kommentarer:

Enkel stil sa...

Åh, vad fint. Allt ser så enkelt ut i dom danska hemmen.
/ Anita

På vår udde! sa...

Fiiint, hade inte sett de bilderna!

Vad fint du gjort på brickan, realy nice! Måste nog göra något liknande känner jag nu...

Tack för din kommentar och din konstruktiva kritik. Visst kommer jag att samarbeta både med Tullen och ett par andra fina butiker i stan, kan ju inte tömma hemmet varje gång jag skall ut på jobb :)

Det var bara det att detta jobb dök upp utan att jag var riktigt beredd, har ju inte börjat sälja in min tjänster ännu, och det var ganska bråttom eftersom jag skulle resa bort så jag fick bara raffsa ihop det jag kunde på enklaste sätt! Nästa gång blir det lite mer välplanerat hoppas jag!

Kram till dig!

Helena

Postadress Torslanda sa...

Riktigt fin inspiration! Din bricka som du visade i tidigare inlägg är också fin - fin känsla och snyggt ihop.

Ha en fin start på veckan!

Niki sa...

Hi! I just clicked via my friend Jenny at Allis Brallis. Beautiful Christmas inspiration! And what a lovely blog! I'll definitely be stopping by more often. Kram! Niki.

Att vara någons fru sa...

Så vackert! Lite lagom avskalat sådär.

FJÄDERNEJLIKAN sa...

Hoppas ni hade en mysig första advent också! :-)
Gillar din fina bricka du fixat till, var själv och plockade lite kottar och lärkgrenar igår i skogen, får väl fixa det i veckan.
Ha en fortsatt bra första dagen i veckan!

Mrs G sa...

Helt i min smak, det enkla blir ibland det allra finaste.
I år tänker jag mig en jul helt utan rött, vi får se hur det går :)

Kram mrs G