tisdag 8 november 2011

EN GLAD-DAG



Hej rara Vänner!


Jag är så himla himla glad idag!

Min kurs på universitetet är nämligen klar, finito, slut, avklarad, tjohoo!:)

Det har varit en hektisk tid ett tag nu med mycket jobb, diverse utbildningar på jobbet och så den här kursen ovanpå det samtidigt som man ska vara mamma, fru och lite där till. Men jag är så stolt att jag tog mig igenom utan att bryta ihop (eller nja... det gjorde jag faktiskt där ett tag efter en helt sömnlös natt med tankar som bara snurrade runt runt. Då tjöt jag lite och undrade vad jag gett mig in på!!! Men det gick över och jag bet ihop, såg ett mål och tog mig i land typ). Nu kan jag klappa mig lite själv på axeln och säga till mig själv bra jobbat och det känns sååå skönt kan jag lova!:))


Och nu är det nog så att jag faktiskt varit så duktig att jag kan belöna mig själv lite för god prestation - eller hur!?;)




Har siktat det ursnygga halsbandet underbara Emma - någons fru bloggade om igår. Jag bara älskar sånna där lite långa halsband, gärna med något snyggt hänge och det där såg ju ut att vara helt perfekt, riktigt i min stil, supersnyggt till höstoutfiten (Emma's urfina fotografi gjorde verkligen halsbandet mer rättvisa än produktbilden måste jag nog säga, instämmer ni inte?:)!
Vad säger ni? Visst har gjort mig förtjänt av det idag!:)




Trevlig kväll på er!






24 kommentarer:

Postadress Torslanda sa...

Wow - det är du absolut värd! Grattis till en fin prestation! Det är strongt gjort att få ihop alla delar plus plugga!

Hedvig och Jag sa...

Tycker att du har gjort dig förtjänt av 3! Minst!

kristina - ingen vanlig dag sa...

Grattis och bra jobbat! Bland det bästa med att plugga var just den där känslan när man var klar med en kurs och fick njuta av prestationen ett tag. Jag brukade alltid belöna mig själv med något fint!
Halsbandet är urtjusigt!

Louise Vita Drömmar - My lovely Days sa...

You go girl!! Så duktigt jobbat och du är verkligen värd det vackra halsbandet, utan tvekan!! Ha en fin kväll vännen <3

Anonym sa...

GRATTIS !!! Älskar halsbandet men beställde istället ett brunt som jag tycker är ännu snyggare! http://blingit.se/varumarken/lilly-of-sweden/lilly-of-sweden-halsband-buddha-brun/

KRAM M

Snor och Glamour sa...

Duktiga du!! Minst ett halsband! Nåt mer tycker jag! ;-)

Kram!

Att vara någons fru sa...

Sjukt duktig är du! Ta två!

Bodil sa...

Absolut har du gjort dig förtjänt av det fina halsbandet. Grattis till en fin prestation. Jag tycker du är värd lite god choklad också faktiskt ;-)

Weronica - En mammas dag sa...

Bra jobbat! Heja!

Teres sa...

Klart att du har gjort dej förtjänt av stor belöning efter sånt slit. Halsbandet var jätte fint. Men personligen är jag mer nyfiken på vart hängaren kommer ifrån?
/ Teres

Två Trappor sa...

Starkt jobbat!! Såklart du är värd en fin belöning för ditt slit! :)
GRATTIS!!

Kram Madeleine

Room of karma sa...

Grattis ♥ Vad duktig du är! Klart att du skall belönas med det vackraste smycket!!!

Jag gillar också buddha:) Den var uuuur snygg!

Kram CC

Dagar hos mig sa...

Klart du ska ha ett halsband! Grattis och well done.

Charlotta ♥ ohlovely.se sa...

Grattis tjejen! Bra jobbat. :) Heja heja dig.

Kramar från Lotta

Stjärnor & Champagne sa...

GRATTIS:), klart du är värd ett halsband/ Kram A

Casa of Mia sa...

Grattis, halsbandet är du verkligen värd, jättesnyggt! kram

Syster Lisa sa...

Duktiga du! Klart du är värd ett halsband. Vad är det för kurs du har läst?
//Elisabeth

Hem och Lycka sa...

Grattis grattis, klart du ska köpa!! Kram Mia

Anna Eriksson sa...

Grattis! vad kul och bra jobbat! Klart att du ska köpa halsbandet, det är du värd! Mvh/Anna

www.palindgarden.blogspot.com sa...

Absolut är du värd det! Vad har du läst för något?

Kram!

MITT VITA HUS sa...

Ni som undrar vad jag läst för något så är det en kurs som heter" att handleda studenter i hälso och sjukvård" på hälsouniversitetet här, på halvfart denna termin:)

KRAM och tusen tack för era rara hälsningar, halsbandet är på väg till mig;)

Fru Sederblad sa...

Det har du absolut gjort dig förtjänt av. Och stort grattis!

frida sa...

Det är ju bara för snyggt!! En tjej kan aldrig ha för många halsband ;)

Anna sa...

Den är du värd.=)
De halsbandet skulle vara en perfekt julklapp till min mamma som älskar buddha=)