tisdag 11 oktober 2011

VILKEN GODING





Skulle bara gå in och beställa en ny klänning till en lite större festlighet som vi ska på snart och var ju givetvis tvungen at kika runt lite mer på bästa Creative Lounge när jag ändå var i farten. Tror ni inte jag fastnade för denna nyhet, den helt underbara kofta Bitola i grått, från Du och Jag - hur vill-ha-faktor var det inte på den då ghaaa!?! Men jag tror inte jag kan försvara att jag verkligen behöver en kofta i den prisklassen när jag precis klickat hem en ganska dyr klänning (och snart ett nytt halsband till klänningen);) *drömmer vidare*



Mer bilder på den underbara koftan hittar du här.



9 kommentarer:

Casa of Mia sa...

Håller med, underbar kofta, vill också ha kram

Mrs G sa...

JA!!Köp den, helt underbar.

Kram Mrs G

HOUSE OF SVEA sa...

Jag blir mest nyfiken på klänningen som du klickat hem :)
och halsbandet.

Kram på dig!

Anna

Anna / Sand´s Drömmar sa...

Jag tycker den här, som är lite liknanade, är både finare och billigare :) :

http://www.hm.com/se/product/92878?article=92878-D#article=92878-B

MITT VITA HUS sa...

Anna: Den har jag redan, i både sand och grått;)
http://mittvitahus.blogspot.com/2011/08/forsta-hostplagget.html

Den är dock ganska tunn (och om man jämför mot Du & jag koftan när man ser bilderna så ser den mycket tjockare och gosigare ut;) och inte superbra kvalitet då den luddar av sig i massor!

KRAM

M

MITT VITA HUS sa...

Anna: Klart ni ska få se klänningen:) och halsbandet;)

KRAM

ansku sa...

Det är såå härligt med stickade koftor/tunikor/tröjör!! Mycket man vill ha så här under hösten :)

Har ganska nyligen upptäckt din blogg, mycket fint du visar!!!

Kram

Ansku

some kind of wonderful sa...

Oo Snygg!! Och så mycket annat snyggt var där också.. Problemet är att allt är så dyrt! Nått plagg då och då går ju bra, men att köpa fler i månaden går ju inte för en annan iaf.. man har ju barn med som ska se fina ut.. : ) Men jag gör gärna som du.. drömmer.. det går nästan lika bra det. : ))

Kram på dig goding!!

Sofie - Mamma till två små sa...

Helt underbar! Man tänker direkt på en kopp varmt te och höstrusk när man ser den.. Ser så go och mysig ut :)