torsdag 6 oktober 2011

TORSDAGSMYS


Kan detta vara en av de vackraste lyktorna ever eller? Underbara Sola - Tine K, hemklickad från bästa Blackballoon! Denna torsdagskväll har vi massa tända ljus här hemma och myser tillsammans i soffan!:)



Tjingeling!



Oj oj så seg jag varit i dag. Här är det mycket just nu. Jobb jobb jobb och en liten kurs på universitetet (japp nu läser jag lite igen men bara på halvfart samtidigt som jag jobbar hundra procent - mao supermycket nu men roligt roligt:) och sen på en det en liten trevlig AW i går, då vi firade en kollega, god mat och vin = mycket trött och seg bloggerska i dag!:)



Hur har ni det då vänner? Mår ni fint?:)



Vi ses i morgon igen, då är jag ledig och ska ägna mig åt lite fix här hemma!



KRAM PÅ ER ALLA SOM KIKAR IN HÄR. ERA SMÅ SPÅR NI LÄMNAR VÄRMER LÅNGT IN I HJÄRTEROTEN!






10 kommentarer:

Lantligt i smultronbacken sa...

Här är det också bara jobb och jobb. Men imorgon är sista dagen sen har jag faktiskt unnat mig en ledig vecka. Ska verkligen bli skönt så jag får lite gjort här hemma. Jag brukar mysa mest på morgonen med tända ljus

Kram Teres

Louise vita drömmar.. sa...

Tjingeling och god kväll! En ny läsare här, hittade hit igår. Alltid lika roligt att hitta nya bloggar som man fastnar för. Ha en finfin kväll!

Pssstt.. Superduper snygg lykta, skulle nog passa fint i vårat vardagsrum..drömmer..

MrsSunshine sa...

Fin blogg det här, gillar massor! Torsdagar är väl en utmärkt kväll till att ha mys på:-)

casaofmia sa...

Håller med, superfin lykta! kram

some kind of wonderful sa...

Ja, den är så vacker den lyktan!! Ja, du har så mycket annat fint där hemma med! : )
Vad kul att plugga lite!

Kram till dig med!!

Grodmamman sa...

Och jag som tycker att det är mycket med att jobba 75% och läsa 7,5 hp under hösten!:) Tror att det är många som har det mycket just nu.
Kram

Weronica - En mammas dag sa...

Ja, nu gäller det att tända upp. Fy sjutton vilket väder som har dragit in. Med hopp om en fin fredag och helg!

Att vara någons fru sa...

Åh ja, den är skitsnygg - har också haft ögonen på den.

Dagar hos mig sa...

Vilken fin lykta.

Linruz sa...

Många snygga lampor/lyktor finns det...frågan är bara hur man ska få plats med alla...fniss.
Kram Lina