måndag 31 oktober 2011

TODAY IT'S HALLOWEEN




Booo på er Bloggisar!



Här har ett härligt höstlov precis startat!


Det blev sovmorgon idag, en välförtjänt sådan! Jag har ännu inte hoppat ur morgonrocken och tofflorna!;)
Festen i fredags var superkul och så fint arrangerad i sann oktoberfest-anda i stadens gamla slakthus och det blev klackarna i taket kan jag lova, långt in på nattens timmar!:)


Idag ska vi fixa lite och sen kanske det blir en lite "trick or treat" när mörkret faller! Ska ni busa något idag, eller har ni redan gjort det i helgen?



Man kanske dagen till ära skulle baka sig en smarrig kaka med till fikat - kanske en passande Boston "Scream" Pie?


Eller den lite mer avancerade "Haunted-House Cake"? Eller varför inte kakan med det sötsate namnet, en "Boo-tiful Cake"?:)

Kolla in hos Martha Stewart, där är det helt proppfull med massa Halloween-inspiration, både pyssel och bak!



Vi ses lite senare!:)



KRAM





9 kommentarer:

Designing good life - Sarah sa...

Oj vilka kakor! Blir inget spökande för mig eller några kakor idag. Åt för många förra veckan så nu får det bli en paus fram till jul (eller iaf ett försök).

Linda sa...

Happy Halloween Fina Mia!! Oh vilka tårtor :) Tror inte det blir så mkt firande för mig ;) men det är väldigt mysigt!

Ha en härlig dag goa du!

Stor kram Linda

Maison de Michelle sa...

Åh älskar ditt typsnitt där det står "halloween". Vart har du köpt eller laddad ner det? :)

Happy Halooween till dig Mia!

Kramar Michelle

Casa of Mia sa...

Vilka tårtor! Ha en riktigt härlig ledighet kram

MITT VITA HUS sa...

Michelle: AliE designer hittar du på designerdigitals.com, där finns det massor av roligheter att köpa och ladda hem. Detta är sådana brushes för PS jag har använt mig av.

KRAM

M

Lise-Lotte sa...

Här var det väldigt fint inne!!
Ha en härlig Halloween!
Varma hälsningar
Lise-Lotte Nydahl

Room of karma sa...

Hello sötis!
Åhh, vad jag älskar Marthas hemsida. Jag var inne där mycket när jag var mammaledig. Men nu på senare tid så har jag glömt av sidan. Tack för påminnelsen:)! Jag länkar till din blogg idag för jag lånade en bild av Marthas tårta Haunte-House Cake.

Ha det bäst sötis!
kram ♥ CC

Enkel stil sa...

När barnen var mindre gjorde vi spindlar av chokladbollar som vi stack i bitar av lakrisremmar till ben och silverkulor till ögon. Inte lika fint som Marthas tårtor men mycket uppskattat.

/ Anita

Niki at myscandinavianhome sa...

Happy Halloween!And what a lovely blog you have - just spotted it through Allis Brallis! Thank you for sharing!