fredag 28 oktober 2011

TJINGELING FREDAG


Just nu i vårt tvrum på övervåningen!

Matta Day Home, den nya ursnygga grovstickade pläden från Tine K (från Can Can interiör), soffa Ikea, brickbord och lyktor Tine K (från Perlan Living)



Tjingeling Fredagspinglor!



Hur har ni det på veckans bästa dag?


Här har vi en lite trött och seg bloggerska som var ute på trevligheter igår, men som nu ska ladda om för ännu mer trevligheter - en oktoberfest som hålls i kväll med N's företag! Så egentligen har jag inte tid för lilla bloggen, men jag ville bara kika in en snabbis och önskar er alla en trevlig fredagskväll!


Nu blir det en varm dusch och sen i klackarna och nya fina klänningen!:)



STOR FREDAGS-KRAM


M




16 kommentarer:

www.palindgarden.blogspot.com sa...

Sååå fint Mia!

Hoppas ni får det trevligt på festen.

Kramar

Anonym sa...

Så himla fint du har hemma!

Annie sa...

Åh sådana bord är så fina! :-) Vad fint ni bor!!

Room of karma sa...

Vad fint du har det hemma:)!
Önskar dig en fin fredagskväll fina du!

♥ CC

♥ Fyra årstider sa...

Å vad fint du har Mia!

Kram Lotta

:*¨¨*:♥ Camilla ♥:*¨¨*: sa...

Ha en trevlig Halloween-helg
♥ Kramar från Camilla och Kungsbacka ♥

Sofia sa...

Vad snyggt det är med svart/vitt :) Du har verkligen fått det stilrena att kännas varmt och ombonat.

TACK för inspiration <3
Hoppas du får en härlig helg med både familjeliv och festligheter. Kram

mammaxtre sa...

Vad trevligt att gå på fest, ha skoj!

Anonym sa...

Jättefint!!!
Mvh Camilla...

Linruz sa...

Ojojoj baluns två kvällar i rad!!!
Skulle jag aldrig orka.
Hoppas ni fick en rolig kväll.
Kram kram
Lina

Anonym sa...

Såå fiint!
Dina lyktor är de i klart glas eller i tonat glas. Vet inte vilka jag ska klicka hem. Svårt när mman inte sett dem live.

Kram Camilla

MITT VITA HUS sa...

Camilla: Just dessa på bordet är i grå ton, men alla färger är precis lika fina:) Just nu ska jag satsa på några nya i färgen phantom:)

KRAM

M

Casa of Mia sa...

Åh jag gillar verkligen det där bordet! trevlig lördagkväll

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Jättefint:)

Hoppas din kväll i klackar var riktigt trevlig!

Ha en bra dag.

Kram Susanne

jenny ~ house of jenny sa...

Snyggt! :)

Hoppas du hade en trevlig kväll snäckan!

Malin sa...

Tjusigt värre!