måndag 24 oktober 2011

TÄVLING: VINN ETT PRESENTKORT HOS LUCKY ELLEN




Men så söta små kids i höstens nya kollektion hos Lucky Ellen/New Phil!
Just nu får du chansen att vinna ett presentkort här som du kan använda om du är sugen på något nytt fint till din lilla älskling!



God morgon Vänner!




Så härligt att få presentera en liten tävling så här på måndagsmorgonen för er mina fina bloggläsare!


Denna gång kan ni vinna ett presentkort på 400 Kronor i Lucky Ellen netshop. Det enda ni behöver göra är att ta reda på vad höstens kollektion heter och skriva svaret till mig här i kommentarsfältet. För en extra lott så gillar ni Lucky Ellen på Facebook. Lätt som en plätt - eller hur?:)


Det går att tävla fram tills på Torsdag den 27 Oktober kl. 16.00!



Stort Lycka Till!




52 kommentarer:

Anonym sa...

Vill gärna vara med och tävla och få chansen att vinna lite fina kläder

Happy moments heter höstens kollektion

Har gillat på FB

/Marie

Anonym sa...

Höstens kollektion heter "Happy moments" och jag skulle gärna vinna ett presentkort så att min lilla dotter kan få ett av de superfina plaggen...

Jag gillar på FB också!

/Sandra från Säter

Familjen A. sa...

Ja oj så söta barn. =) Självklart måste man passa på att tävla!

Två lotter till mig.

Happy moments heter höstkollektionen!

Ha en finfin dag, kramar Anna!

Anonym sa...

Hej!

Jag vill vara med och tävla!
Lucky Ellens kollektion heter Happy Moments. Jag tar en extra lott och gillar på facebook.

Mvh Amanda Sverre

pillan sa...

Yes vilken härlig start på veckan, tävling! Såklart vill jag ta chansen;)

Happy Moments heter höstens kollektion

//PIllan

mariasvitabo sa...

Vill gärna vara med och tävla! Vilka söta kläder!
Happy moments heter den nya höstkollektionen!

Kram Maria

Anonym sa...

Happy moments heter höstkollektionen.Jätte fina kläder va det:)
/Ann-Sophie
evegard.h@telia.com

Anonym sa...

Kollektionen heter Happy Moments och till min lycka ser jag att det nu även finns kläder tillmig att matcha barnen med, ursnygga chinos!
Maria i Borlänge

Matilda sa...

Höstens kollektion heter "Happy moments" :)
Kram Matilda

Veera sa...

Jag vill gärna vara med och tävla. Happy moments heter höstens kollektion.
/Veera

Ica sa...

Happy Moments heter Kollektionen (som för övrigt är uuuunderbar)
Jag gillar på FB oxå :)

Kram Ulrica

Anonym sa...

Hej.

Är gärna med i tävlingen och gillar på fb! Happy moments heter kollektionen. Bedårande kläder :)


Ha en bra vecka. // E. S.F

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej,
Vilken härlig tävling!

Happy moments är svaret på frågan och jag älskar dessa underbara kläder. Hoppas på turen att få klä upp min egen lilla prinsessa i dessa fina kläder.

Jag tar så klart en extra lott.
Hälsningar Monica

Elina sa...

Happy moments heter kollektionen :)

Elin sa...

Happy moments - precis vad det blir om jag vinner! :) Har såklart gillat på fejjan, jättemysiga kläder som mina tjejer skulle älska! Hoppas på tur denna gång! :)

Anonym sa...

Kul tävling, vill gärna vinna till mina döttrar....

svar: Happy Moments .... fint fint!

Hälsn. Johanna, Örebro

Anonym sa...

Den nya kollektionen heter "Happy Moments" och jag gillar (så klart) Lucky Ellen på Facebook.

Kram Mirva
pojkmamman0405@hotmail.com

Anonym sa...

Såå himla fina kläder så jag vill såklart oxå vara med och tävla :) Happy Moments heter kollektionen och jag gillar på FB oxå!

Hälsningar
Johanna

Anonym sa...

Hej
Följer din blogg och har aldrig lämnat en kommentar förut...
Fin blogg...Jag har fått massor av inspiration!

Det är ju klar att jag måste vara med att tävla...
Den här chansen vill kan man ju inte missa!

Happy moments heter den NYA kollektionen!

Ha en bra dag!
Och tack för en trevlig titt i din blogg!

Anna Westerberg

Mia sa...

Hej!
Happy Moments heter kollektionen, och det är det när jag träffar mina barnbarn, som isf ska få presentkortet.
Kram

sofia sa...

Hejhej!
Två lotter till mig! :)
Happy moments heter kollektionen, och jag¨gillar på fb! :)
sofia@meandmyhome.se

Anonym sa...

KLart man vill vara med och tävla om ett sådant fint pris.
Höstens kollektion heter "Happy moments"

/Maria i HBG

Anonym sa...

Hej hopp!!

Happy moments heter kollektionen och såklart har jag "gillat" på fejjan :))

Kram Åsa i Jönköping

Anonym sa...

Happy moments heter kollektionen.
Tack för att du gjort mig uppmärksam på klädmärket, är en ny bekantskap för mig. Vore härligt att prova ett plagg.
/Mvh Christin

Anonym sa...

Vilken braig tävling :-)

Happy moments heter kollektionen och jag gillar såklart på fb också!!

Kram från Fia i Vaxholm

Heidi S sa...

Kollektionen heter Happy moments, som är ett perfekt namn eftersom det är precis vad barnen ger oss i tillvaron!

Vänligen,
Heidi S

Therese sa...

kul med tävling!
Kollektionen heter happy moments.

Anonym sa...

Denna underbara kollektion heter "Happy moments". Nu håller jag hårt i tummarna;) Med vänliga hälsningar Jeanette Nilsson, Mjölby

Annika Eriksson sa...

Happy moments heter höstens kollektion!
Håller tummarna, behöver verkligen nya kläder till Amelia som växer så det knakar!

Anonym sa...

Höstens kollektion heter Happy Moments och jag gillar på FB också. Skulle gärna klä min prinsessa i den fina klänningen Lisa. Tack för en inspirerande blogg som är beroendeframkallande :-)

/Jeanette

Therése Lundgren sa...

Hejsan hoppsan!

Happy Moments heter den fina höstkollektionen!

Jag har gillat på Fejjan och nu håller jag tummarna för vinst! :)

Trevlig kväll!

// Therése Lundgren

Anonym sa...

Happy Moments! Och jag gillar redan på FB. Psst vinner jag tänker jag använda presentkortet till mig. Sccchhhh säg inget till barnen;-) Tokgillar deras nya vuxenkläder!!!

Erika B

Anonym sa...

"Happy Moments" är mitt svar!!

Ha det gott!! Kram Erica

Anonym sa...

Vilka fina kläder!!! Happy moments heter den underbara kollektionen och den hade passat perfekt i mina barns garderober=)! Gillar självklart på fb!

Höstiga hälsningar Marie

Postadress Torslanda sa...

Fin tävling! Happy Moments heter kollektionen. Gillar!

Anonym sa...

Hej!
TACK för en fin bloggsida att besöka. Jag är gärna med och tävlar om något fint till mina guldkorn!!!
"Happy Moments" heter kollektionen för hösten!

Kram Sofia

Jonna sa...

Happy moments :-)
Fina kläder!

Anonym sa...

Tack för en varm, personlig och inspirerande blogg.

Jag vill självklart också vara med och tävla.

Kollektionen för hösten heter Happy Moments.

// Petra i Trollhättan

Doppa.nu - Amanda sa...

ÅÅH! Klart jag är med.. Min lille prins är allt värd lite nys, SNYGGA kläder :) Happy moments heter nya kollektionen!

Hoppas hoppas!

Kram Amanda

jenny ~ house of jenny sa...

Älskar deras kläder! :) Så detta är verkligen en skoj tävling!

Happy Moments heter kollektionen och jag har gillat på fejjan! :)

Anonym sa...

Happy moments heter kollektionen! Måste nog köpa lite julklappar till barnen därifrån! En vinst skulle därför sitta fint!! :) //icka

Anonym sa...

Happy moments
gärna en lott till mig./Annika
dojjan74@hotmail.com

Anonym sa...

Hej i höstmörkret!

Söta Lucky Ellens NYA kollektion 2011 heter:

Happy moments

Ett passande namn för en kollektion man blir glad av!

Gilla gilla på Fb!

Må så gott

Sus

Anonym sa...

Heej!:)

Vilken fin tävling, den är jag gärna med i!
Har själv två töser här hemma:)
Kollektionen heter Happy moments!

Kram!

Sandra Vimmerby

Karin Westerberg, Esther 4,5 år.. sa...

Kollektionen i höst heter "Happy Moments" och den är underbar <3 Jag har redan gillat sedan länge på facebook :) Tack för en som alltid trevlig blogg.. :)

Alexandra rae sa...

Happy moments heter hostens kollection. Skulle jattegarna vilja vinna sa jag kan kopa nat fint till min lilla gullunge Esme som précis fyllt 4 ar I helgen. Har gillat pa Facebook ocksa.
Mvh Alexandra

Anonym sa...

Kollektionen heter Happy moments jag har en liten tjej som skulle bli väldigt glad om vi vann hon älskar fina kläder.Annika S i Eskilstuna

Anonym sa...

Åh, det här var verkligen fina kläder så jag bara måste vara med och tävla!!

Höstkollektionen heter Happy Moments.
Och jag har gillat på Fb!! :-)

/ Susanne

Nettskie sa...

Jag vill gärna vara med och tävla! Jag hoppas att det blir "Lucky Anette" ;)

Höstens kollektion heter "Happy moments".

Jag gillar på "fejjan" :)

Kram från Anette

Anonym sa...

Hej Mia,

Happy moments heter kollektionen.
Jag har inte facebook (men jag säger till min sambo att gilla..)

Hoppas, hoppas..

Hälsningar Susanne
susanne.lm.johansson@gmail.com

Josefin -Happy Days- I nybyggda vita villa Höjdarbacken sa...

Åh vilken trevlig tävling, kan ju inte låta bli att göra ett försöka och hoppas på vinst. Rätt svar är "Happy moments" vilket ju passar fint i hopp med Happy Days! ;-)

Kram!

Madde -Mitt i Livet sa...

Happy Moments.

Gillar så klart!

Trevlig dag :-)