onsdag 26 oktober 2011

SÖTT TILL SESSORNA



Supersöta enkla men väldigt fina klänningar från How to kiss a frog - Belga Dress. Perfekt att matcha med glansiga leggings inför kommande högtider och tänk något som båda sessorna här hemma kan tänka sig ha på sig!:)




Hej rara ni!



Hur har ni det denna blåsiga oktoberdag?


Just nu kör jag en liten paus i allt skrivande som jag börjar se ett slut på lyckligtvis! Igår hade vi ett seminarie om en av slutuppgifterna på kursen och nu är det bara en sak kvar och det ska bli sååå skönt sen när det är klart ni anar inte!:)


Idag firar sessorna Halloween på skolan och är utklädda till två läskiga häxor och när dom kommer hem ska vi ut på pumpa-jakt, vill ha en stor fin rund orange pumpa på trappen som vi brukar! Hur brukar ni göra, går era barn utklädda hemma och leker bus eller godis? För visst är det nu i helgen man brukar göra det? Vore kul att höra era åsikter om det!


Ha det gott!



KRAM






8 kommentarer:

Louise Vita Drömmar - My lovely Days sa...

Underbart fina klänningar!

Anonym sa...

Väldigt fina klänningar, men 600:- nja då lägger jag hellre pengarna på något annat

/Mia

Life's Silverlining and I sa...

jättefina klänningar i sin enkelhet.
kram kram

Nilla sa...

Bloggtips angående Halloween:
http://kankaglenreston.blogspot.com/2011/10/sahar-firar-du-halloween.html

MITT VITA HUS sa...

Nilla: Jamen tusen tack för länk tipset:)Perfekta beskrivningen och allt där ju:)

KRAM

M

jenny ~ house of jenny sa...

Supersöta klänningar! :)

Vi firar inte Halloween hemma hos oss. Ett år hade vi en pumpa utanför dörren, men i år hinns det inte med tyvärr.

Jag tycker, personligen, att vi svenskar inte ska fira Halloween iom att det inte är svenskt. Och affärerna har trissat upp det för att man ska köpa en massa onödigt skit. Men det är bara lilla jag som tycker att det är så här :)Jag bryr mig inte om andra väljer att fira det...

Anonym sa...

är det inte nästa helg???

MITT VITA HUS sa...

Anonym: Följ gärna länken som Nilla skrev om i sin kommentar här ovan, där hittar du fin fin information om just Halloween:) 31 Oktober sägs det vara och inget annat:)

KRAM

M