söndag 16 oktober 2011

SNEAK PEAK INNE HOS EMMA & DAGENS PLANER



Igår tapetserade vi i Emma's rum med den urfina tapeten från Intrade och kollektionen Un Bisou de Mme Pitou. Lila ska det vara och nu är vi på jakt efter en massa piff innan ni får se hela rummet!;)



God Förmiddag fina Bloggisar!



Hur har ni det denna soliga oktober söndag?


Idag ska vi gå ut i den lilla trädgården och fixa iordning inför vintern. Vi skulle ha tagit oss ut redan i går, men det blev inte av för vi var här inne och pysslade med lite annat istället!:) Härligt att det är så fint väder idag med, behöver ladda upp en massa energi för att reda ut kommande vecka! Har både inlämningsuppgifter till kursen jag går som måste bli klara, två utbildningsdagar, både här i stan och på annan ort, skoj skoj - men som sagt mycket att hinna med!


Nä nu ska jag dra på mig stövlarna och gå ut!:)



Ha en härlig söndag så ses vi lite senare!



KRAM




14 kommentarer:

seventeendoors sa...

Å vad fint, ser fram emot fler bilder!
Ha en fin söndag!
/Ulrika

HOUSE of ADELA sa...

Å så fint!! Underbar tapet och även lampan är ursnygg! Du har så fin smak, ska bli kul att få se mer bilder sen och se hur ni inreder;)

Kramar
Adela

Casa of Mia sa...

Så fint det ser ut, ha en härlig söndag

Linruz sa...

Wiee det ser jättefint ut vännen.
Nu är vi nog många som är nyfikna på det slutgiltiga resultatet.
Lycka till med utefixandet.
kram kram
Lina

evalevabo sa...

Fin tapet. Läckert
Kram Eva

Dagar hos mig sa...

Vilken fin tapet, ska bli kul att få se hur rummet blir. Ligger i startgroparna för att göra om min dotters rum, trodde jag hade fått grönt ljus för att börja, men inte. Hon vill inte byta bort något i rummet. Vi får se hur det blir med det...

some kind of wonderful sa...

Vilken ljuvlig tapet Mia!! Oh My!!

♥ Mia

Anonym sa...

Så fint! Fantastisk tapet, ska bli så kul att se hela rummet!

Bodil sa...

Oj, oj, oj så fint det blir!

Room of karma sa...

Supersnygg kontrast med den moderna lampan och den lite romantiska taper!

Du har god smak sköna böna:)!

kram ♥ CC

Snor och Glamour sa...

Men ÅHHH så fint! Vill bara se mer!

Puss

Vendela sa...

Hejsan,
vilken fantastisk tapet! Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot.
Maila mig på vendelabyggla@gmail.com så berättar jag mer!
/Vendela

jenny ~ house of jenny sa...

Ojoj! Ser riktigt najs ut! Vill se mera nu ju...

Puss!

jessica sa...

gud vilken fin tapet...spännande att få se mer av rummet.
kram