onsdag 26 oktober 2011

SKÖNA LAKAN




Dessa fick approved hos kära Weronica och jag kan säga att jag är grymt sugen på ett klick! Jag älskar vita lakan i sovrummet, det känns så där lyxigt och vackert! Sen klurade jag lite på om just linne skulle vara skönt att sova på! Sover ju nämligen som i en dröm i mina Beach House lakan, som är av den allra mjukaste bomull du kan tänka dig! Kanske man skulle satsa på en uppsättning till av dom istället men inte vita då igen utan kanske ta den läckra smoke...


Tål att tänkas på helt enkelt!


Nu åter till alla tända ljus och mys i soffan med hjärtat, medans vinden piskar regnet mot de nyputsade fönstrena...


Vi ses i morgon igen!





7 kommentarer:

Room of karma sa...

Åh, vad mysig det låter att få sova i dom fina sängkläderna från Beach house. Kanske tomten kan komma med ett sett till julen:)!

Ha en skön kväll fina du ♥!!

kram CC

sanna sa...

Ser väldigt skönt ut, blir också sugen på de där.
kram
sanna

Weronica - En mammas dag sa...

Beach House har jag inte testat. Jag stortrivs i linnelakanen som sagt. Barnen hävdade att de var lite hårda först, men nu säger de inget längre.

Att vara någons fru sa...

Jag är också sugen på smoke; så klassiskt snygga!

Hedvig och Jag sa...

jag har dem! And I love them... jag har dem i vitt men är sugen på dem i ljusgrått...=)

Anonym sa...

Finns det möjlighet att få se slutresultatet i Emmas rum månntro?

MITT VITA HUS sa...

Anonym: Jo då så snart vi har fixat till allt, saknas piff och tavlor är på inramning, men sen så!

KRAM

M