söndag 23 oktober 2011

PÅ SOFFBORDET JUST NU



På brickan från Nordljus står fin fina krukan och de härliga facete-ljuskopparna från Tine K, som man nog finner i vart och vartannat hem vid det här laget! Dom har så himla fint sken att man inte kan motstå dom eller hur?:) Krukan och ljuskopparna kommer från Perlan Living.



Hej igen!



På väg hem från svärisarna stannade vi på det stora varuhuset, var nämligen tvungen att fylla värmeljus förrådet lite! Det märks så väl att det är en annan årstid nu, för här hemma går det åt ljus som aldrig förr:)


Jag älskar Tine K krukorna och jag har ett gäng i den ljusa färgen, både inne och ute! Nu är jag sugen på den nya mörka grå färgen - Phantome och tror bestämt jag ska klicka hem några sådana med:)



Ha nu en mysig söndagskväll vänner!



KRAM




8 kommentarer:

Anna-Malin sa...

tack!!!

och ja, man kan ju inte säga
annat än att Tine K är bra.
eller hur ;)

jag ser framemot att de släpper
doftljusen. har lyckats komma
över ett från Sanne (agent för tine k) och det
doftar SÅ GOTT!

kram kram

Janina sa...

Sååå snyggt och inspirerande :)

Kram J

MITT VITA HUS sa...

Anna-Malin: Jag har bokat in mig för ett i varje doft, längtar så efter dom!!! Och vad bra att du säger att de doftar ljuvligt, man vet ju liksom inte om man får grisen i säcken när man köper något som doftar, som man inte provsniffat:)

J: Tusen tack:)

KRAM

Tina sa...

Så mysigt! Vad duktig du är på att fota!

Vardagslyx sa...

Så fint och mysigt!

Kram Pernilla

Anonym sa...

Så mysigt du gjort på brickan!
Tine K saker är helt underbara.
Mvh Camilla...

Thess sa...

Å vad fint du har gjort,jag gillar oxå TineK krukorna.
Det får nog bli ett klick hos Perlan i allafall =).
Ha en bra vecka.
Kram Thess

MISS ALICIA sa...

Hej!

Ta jättegärna en titt på min nätbutik, www.missalicia.se, där jag säljer accessoarer för dig och ditt hem!

Vänliga hälsningar,
Miss Alicia