tisdag 11 oktober 2011

OM MAN BÖRJAR DAGEN MED EN ORDENTLIG FRUKOST




Så borde det ju finnas en massa energi att granska artiklar inne hela dagen, när solen strålar utanför fönstret, eller hur?

Frukosten idag, ny smak på Kusmi te - Prince Vladimir, färskpressad juice, danskt rågbröd med port salut och tomater och sedan lite yougurt med favorit müsli - mums!:)


(vi ses säkert lite senare om jag behöver en paus i all vetenskap och det kommer säkerligen bli ja några stycken, om jag ska överleva denna dag med... och sedan kan jag nog säkert inte låta bli internet-knappen för idag är det ju mycket spännande inne hos Emma;)



7 kommentarer:

Lisa sa...

Mmm ser ut att vara en god frukost, mysigt! Ja jösses dessa vetenskapliga artiklar..finns det något tråkigare?;)

Anonym sa...

Hej hej!
Jag undrar om du skulle vilja visa lite av presenterna din dotter fick när hon fyllde år...??
Behöver lite tips till en flicka i samma ålder...

Tack på förhand. /Emma

Designing good life - Sarah sa...

Ser riktigt gott ut. Speciellt när det börjar kurra i magen redan nu och det är låååångt till lunch...

Louise Hietanen sa...

Ohhjaa samma här, kan inte slita mej från att kika in lite titt som tätt! Tänka sej att lilla Leo snart får se dagens ljus. Ha en fin dag!

MITT VITA HUS sa...

Emma: Kolla in här http://mittvitahus.blogspot.com/2011/09/nyfiken-pa-emmas-presenter.html
Där kan du läsa lite om vad hon fick + se på länkarna:) Av släkten fick hon mer hängörhängen, ett gulligt litet silverarmband med ett E på, en sparkcyckel från Stadium svart och cerise - urpopps:) Hon fick pengar och lite mer kläder, blad annat en häftig pälsväst från H&M, lite mer söta kläder från HTKAF och några Top Model målarböcker:)

Hoppas du hittar lite tips!

KRAM

M

VILLA RUT sa...

Varifrån kommer dina fina koppar?

MITT VITA HUS sa...

Villa Rut: Mina koppar (både skåeln och muggen) kommer från Gotländska Fide Fajans:)

KRAM

M