måndag 3 oktober 2011

NYTT TILL HALLEN




Äntligen hittade jag precis vad jag ville ha!:)
Så perfekt i storlek det nya fina sideboardet från Baazar i vår hall. Helt plötsligt så kändes det som den alltid hade stått där!:)
Förresten vilka härliga möbler Baazar hade, oj oj hade kunnat komma hem med många saker därifrån kan jag lova... En sak till blev det faktiskt, men det var mest någon annan som stod för det inköpet (lovar att ni ska få se den möbeln med någon dag;)!
(lykta Day Home, kruka Hasselnöt -Ikea, Spegel House Doctor)




Hej på er igen!



Kom ju på att jag lovade visa vad vi köpte i huvudstaden i helgen!:)

Som sagt ibland är det bra att klura lite på vad man vill ha och hur det ska se ut och jag tackar det ödmjukaste för de fina råden jag fick i min lilla beslutsångest!;)


Jag har ju länge önskat mig en möbel till hallen, där i gången mot vårt sovrum. Det absolut inte bli för stort och klumpigt där, utan det skulle vara något som kändes ganska nätt och luftigt! Nu blev det inte den modellen jag kikade på först utan denna lilla goding. Den andra som jag tänkte först kändes mycket större och passade inte riktigt min tanke. Men nu är jag sååå glad för vårt slutgiltiga val nu!:) Ibland är det ju även bra att få känna och klämma lite innan man inhandlar och inte bara klicka hem från nätet!



Nu måste jag fixa middag här, men vi syns kanske lite senare!:)


KRAM




11 kommentarer:

Anna sa...

Snygg, snyggt, snyggast!!

Perfekt med små lådor som man kan förvara lite smått och gott i!

Ha en fin kväll/Anna

Charlotta ♥ ohlovely.se sa...

Åh, så fint det blev! ♥

... ... ... sa...

Fantastiskt fiiint! Vill också ha hihi

Linruz sa...

Som jutet där vid väggen.
Verkligen jättefint.
Kram Lina

Helena sa...

OJ! Vad snyggt det blev! Förstår att du blev jättenöjd!! Jättefint arrangemang med lyktan, spegeln och krukan oxå!

//Helena

Linda sa...

Riktigt riktigt snygg!! I samma stil som skåpet vi har i hallen :D
Sååå fint du har det :)

Kramar Linda

HOUSE of ADELA sa...

Supersnyggt! I just love Baazar!=)

Kram
Adela

Syster Lisa sa...

Jättefint! Och jag håller med, såååå mycket snyggt de har på Bazaar. Var där själv för ett par helger sedan för att "spana och reka" inför min Kina-resa nu i oktober. Kom hem med skåp som blev ett bar-skåp!! Och hade kunnat köpa så jätte mycket mer. Din fina lykta-var har du köpt den?

Kollegiala kramar//

Elisabeth

jenny * house of jenny sa...

Underbart fint sidebord! Passar in som en smäck där! :)

Puss!

Malin sa...

Riktigt snyggt!

HannasHörna sa...

Hej!

Ja det passar ju perfekt där...riktigt snyggt!