onsdag 12 oktober 2011

NYA KRYP PÅ VÄGGEN




Nu har de två små nya tavlorna med spindlar från Day Home (från bästa BlackBalloon) kommit upp på väggen i matdelen i vårt vardagsrum. Har jag sagt att jag verkligen gillar små otäcka kryp på riktigt förresten!;)


Jag har en massa saker jag vill pyssla med här hemma nu! Inspirationen har varit borta ett tag men nu så verkar den vara tillbaka! Den kanske kom med hösten, vem vet!:) Jag behöver verkligen ta tag i mina grönaväxter, det skulle verkligen behövas bytas ut, planteras om och fixas till lite. Vi får ta det i helgen + att vi verkligen måste se till att våra fönster blir putsade då, dom är urskitiga!:/



8 kommentarer:

Louise Vita Drömmar sa...

Jättefint!

My shabby chic house sa...

Nej hualigen, fjärilar och skalbaggar är okej men stora spindlar får jag rysningar av. Även om de kommer från Day;-)
Kram!

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Jag skulle inte klara de där..*ryser*, trots att de faktikt är snygga.
Men minstingen skulle älska dem:)

Kram Susanne

Perlan sa...

Huu, jag hatar spindlar. Så några sådana läbbiga saker kommer inte upp på våra väggar :) Men du har tokfint som vanligt hemma.. Rysligt fin skål med där på bordet ;)
KRAM!!

Livet är Underbart sa...

Jättefina! ;) tog och beställde tvätt av fönsterna i förra veckan. Det tog "städ teamet" 40 min för alla fönstren och jag slapp hänga utanför som en apa =) Kram Jenny

Linruz sa...

Skulle du kunna tänka dig att ta mina fönster med....;)
Det är rysligt tråkigt att putsa fönster om du frågar mig.
Kram kram
Lina

Anonym sa...

Anlitade fönsterputsare! Fick göra RUT-avdrag på det... blev inte dyrt alls o mycket bättre och roligare än om man gjort det själv... :)

MITT VITA HUS sa...

P: mm urfin;)

Lina: tveksamt;)

Anonym: ja det kanske lutar åt det, som sagt kostar ju nästan inget och blir så mycket bättre:)

Kram till er alla!