tisdag 18 oktober 2011

NI ANAR INTE HUR FIN DEN ÄR


Det här måste jag nog bara säga är den finaste kofta jag någonsin haft i min garderob, den är så jag så det lyser om den och jag är så lycklig att den är min, den fina koftan från Du & Jag och bästa Creative Lounge.


Hello ni rara där ute!



Först måste jag bara säga att det är såå roligt att ni är så många som vill tävla här inne hos mig!:)


För det andra, hur har ni det? Visste måste detta ha varit den gråaste dagen på länge eller?




Men hörrni, ni måste bara spana in denna kofta, hur underbar är den inte alltså? Är ni riktigt snälla kanske ni får se den på någon dag, men då får ni inte glömma att detta inte är någon mode-blogg och jag är inte alls bra på det här med bilder på mig själv!;)






Sen måste vi ju ta dom här godigarna med när vi ändå är i gång med modebiten;)... Hur snygga är inte dom nya modellerna från Triwa då? Vilken vill man inte ha liksom! Jag skulle kunna ta alla bums, men hjärtat klappar lite extra för en, gissa vilken...den svarta såklart!;)
Triwa klockorna hittar du ju självklart med hos Creative Lounge!:)




Nu måste jag värma mig med en dusch och en kopp te - för burr kallt är det med!



KRAM KRAM




13 kommentarer:

Me sa...

Spelar mig ingen roll om dagen är eller svart, jag känner LYCKA igen =))) Du kan nog ana.. ;)
Tack för din goa kommentar..
Ska ge min i matchen ni i din tävling, vll ju vinna något ultra snyggt att ha på kanske en date :))

Kram Fia

Rövarmamman sa...

Koftan är underbar:)

Önskar dig en fin kväll! Krammm

some kind of wonderful sa...

Joo, jag kan ana mig till detta!! ; )

♥ Mia

Life's Silverlining and I sa...

Jättefin kofta- har en liknande av annat märke och den används flitigt:)
Ser den gärna på också någon dag!
Kram!

Anna / Sand´s Drömmar sa...

Jag tror dig.Nu. H&M-varianten kom på posten igår och åkte tillbaka direkt. Trodde det var en smal, figurnära modell, som bilderna antydde. Men det var ju ett oformbart tält!

MITT VITA HUS sa...

Anna: Ja den var ju inte alls som på bilderna:/ Jag har mina två från och till jobbet men de luddar hemsk och blir ännu mer oformbara efter tvätt så det var klokt av dig att skicka tillbaka, jag hade gjort det om jag vetat det jag vet nu:) Bättre satsa på en Du & Jag vetja;)

KRAM

M

annixen. sa...

W-O-W jag inte bara anar jag ser, jätte jätte fin! Perfekt plagg en dag som denna!

Grattis till den! :)

Vardagslyx sa...

Den ser helt underbar ut!

Kram Pernilla

mariasvitabo sa...

Vilken fin kofta! Har också beställt en kofta från cl som jag väntar på!

Kram

Room of karma sa...

Har just skrivit en önskelista till tomten i dag:) Och där önskade jag mig just denna modell från Triwa. Men jag har inte sett den svarta innan. Undra om inte den var snyggare än den vita? hmmmm får nog komletera önskelistan till tomten:):)

kram CC

Anonym sa...

hej!

troligen skriver du vissa saker med väldigt ljus text för jag med synfel kan inte se allt men anar att det är mer i meningarna eller så gör jag som jag brukar ropar på maken -läs vad det står här för visst skall det vara mer text??

så snälla gör den ljusa texten i annan färg så alla kan läsa.

tack tack

jenny ~ house of jenny sa...

Aaaah! Vilken underbar kofta. Och ja! Jag vill se den på dig :)

Puss!

Åsa sa...

Åhh vilken snygg kofta!!!
kram Åsa