lördag 22 oktober 2011

MYS PÅ EN LÖRDAG




Hello Bloggisar!


Härligt med lördag!:)


Dagen började med sovmorgon följt av en god helg-frukost! Sen har vi bara legat i soffan och slappat och kollat på film. Men nu börjar jag bli en aningen rastlös faktiskt! Det blir nog att ta en promenad hela familjen och sedan börja med kvällens middag!:)


De nya krokarna i hallen!

Har fått frågan om dom på både mailen och här på bloggen och jag ska berätta att dom fina krokarna kommer från lilla härliga netbutiken Louise interiör. Jag köpte fem, men tre har än så länge fått komma upp på hallväggen! Swedese tree har fått flytta upp till vår lilla tweeine och hennes rum vi håller på att fixa och jag är sugen på en ny blank pall som matchar + ett nytt fint skohorn att hänga där. Vi får se hur det blir!



Vi ses snart igen!





5 kommentarer:

Casa of Mia sa...

Så fin du är! Jag har samma tröja, underbar och så snygg till tights + stövlar, trevlig kväll

♥ Fyra årstider sa...

Å vad kul att få se dig söta Mia...och tröjan:)!

Kram Lotta

Snor och Glamour sa...

Vad vacker du är!
Kram

Anonym sa...

Jag håller med ovanstående! Underbart att äntligen få se Ditt ansikte. Fina Du, Du är verkligen vacker! Vilka fiiiina ögon Du har!
woow

/ Hälsn Julia

jenny ~ house of jenny sa...

Fina du! ♥

Riktigt snygga krokar!

Puss!