söndag 23 oktober 2011

GOD MORGON SÖNDAG


Nya härliga tapeter från Pip Studio - Happy products for Happy People, lite lika kollektionen Un Bisou de Mme Pitou från Intrade faktiskt, med sitt blommiga färgglada uttryck - jag gillar't!



Tjingeling Söndags Vänner!



Här är man helt utvilad och har humöret på topp, sååå skönt!:) Ibland behöver man såna där helger när man inte gör någonting, utan bara små donar lite här hemma och sen bara ligga på soffan och slappa mest hela tiden - eller hur?:)


Idag blir det söndagsmiddag hos svärisarna - trevligt trevligt!


Men jag ville bara visa er dessa söta tapeter ni som kanske funderar på att tapetsera någon vrå:)


Lilla loppan här hemma vill ju med gäärna tapetsera om inne hos sig, det efter som nu storasyster fått ny fin tapet inne hos sig! Men lilla Alice får faktiskt vänta lite på sin tur, även om hon är väääldigt otålig. Vi måste faktiskt få klart i Emmas rum först med piff och allt!


Små blommigt i turkost från Pip Studio. Alice säger dock promt att det måste vara i rosa annars går det inte! Bestämda lilla sex-åring...



Vi ses lite senare!



KRAM




7 kommentarer:

Linruz sa...

Jag fullkomligen älskar sådana helger jag med.
Bara vara, fixa och dona och ladda batterierna.
Skönt att åka bort och äta middag.
ha en fin söndag.
Kram kram
Lina

STILinredningochdesign.blogspot.com sa...

hej raring!

Vi har också en soft helg. Så himla skönt. Men vi pklanterar häck så lite trött är jag i rygg och axlar.

Vilka söta tapeter du visar. Min Sambo har putsat alla väggar i huset så han vill inte att vi ska tapetsera i lillans rum. Men snar är han nog övertalad:)

Have a nice sunday!

Kram

HannasHörna sa...

Hej hej!

Men vilka fina tapeter. Den rosa och gula är ju fantastisk fin.

Ha en skön söndag!

Kram kram

Annika E sa...

Åhhh! Dessa ska jag titta närmare på till vår snart 5-åriga tjej, som ska flytta upp på övervåningen! Tack för tipset! Ha en fortsatt trevlig söndag!

Casa of Mia sa...

Underbara tapeter, nu blir jag sugen att förnya i flickornas rum, trevlig söndag

MiJo sa...

Ja, en lugn och skön helg har det varit här. Ikväll blir det bio!

Pållan sa...

Spana in Studio Ditte för fler härliga tapeter ; )