fredag 7 oktober 2011

FRIDAY I'M IN LOVE



Hösten är det mysigaste jag vet och att mysa på hösten är det bästa jag vet! Det kräver såklart många gosiga plädar i soffan att svepa in sig i när man tar sig en kopp kvällste om man ska kunna mysa ordentligt!:) Denna nya härliga grovstickade creamvita Tine k pläd kommer från Can Can Interiör och ligger nu i min soffa redo för kvällens fredagsmys!



Helloo Vänner!



Har ni fredagsfeeling än då!?:)


Vi är på väg till affären för att köpa en massa gosaker till myset ikväll, men jag vara bara tvungen att kika in till er först!:)


Härligt nystädad och iordningpiffat inför helgen hemma hos oss!

Den fina planchen med den vita fjärilen kommer från Hagedornhagen och finns med att klicka hem från Can Can. Jag brukar få frågor om ram till den och jag har tidigare provat en från Ikea's med plastglas i, men den gjorde sig så mycket finare i en ram med riktigt glas än Ikea's. Denna ram finns hos Gallerix och kostar runt 500 kr och storleken är 70 x 100.



Ha nu en underbar fredag med en massa mys!



STOR KRAM




13 kommentarer:

Louise vita drömmar.. sa...

Mysigt värre! Tycker du det funkar bra med en svart soffa? Vi har ju lite soffbytar funderingar här hemma =)

MIA på MITT VITA HUS sa...

Louise: Ja oj ja, jag har aldrig varit så nöjd som med denna svarta soffa. Jag är sugen på en ny variant men jag kommer säkerligen välja svart igen då:) På övervåningen har vi en vit, oj oj det blir mycket tvättande där ja:)
Fin helg till dig:)

KRAM

M

Room of karma sa...

Vad mysigt ni har det! Gillar dom tavlorna, massor! Har kollat in en slända som jag skulle vilja pryda hemma hos oss. Vet bara inte var jag skulle kunna sätta upp den:)!

Önskar dig en fin fredag vännen!
kram CC

Stjärnor & Champagne sa...

TEST

Stjärnor & Champagne sa...

TEST

AK/CanCan sa...

Vad fingt det blev! Pläden är hetvillebråd hemma..alla vill ha just den!
Jo här är fredastämning.. Må så gott!

Lisabeth sa...

Hej, jättefin vas, hur hög är den?

MITT VITA HUS sa...

Lisabeth: det är den största storleken, ca 14,5 cm
Hög:)

Trevlig kväll!

KRAM

Me sa...

Tack för att du lämnar så söta ord hos mig =) De värmer.
Dina bilder får mig att längta ännu mera efter MITT hem =) är så spänd hih =)
Ha en fin kväll

Kram Fia

Casa of Mia sa...

Jättefin pläd! Önskar dig en härlig fredagkväll också kram

Livet är Underbart sa...

Snyggt- as always<3 Ha en skön helg! kram Jenny

Linruz sa...

Snyggt som allatid när du visar bilder vännen.
Hoppas ni fick en mysig kväll.
Kram Lina

Louise vita drömmar.. sa...

Hej! Jag har en liten fråga, hur gjorde du för att få kommentarsfältet centrerat? Skulle bli jätteglad om du kunde hjälpa mej!
Kram L