tisdag 4 oktober 2011

DEN VACKRA SJALEN





Ja förutom, kuddar, lyktor och skor så står de där sjalarna högt på den där listan över saker jag lyckas helt underligt nog samla på mig i lite större kvantitet!

Men kan man ha för många?;)


Det är så himla fint nu så här på hösten tycker jag att vira något vackert kring halsen!
En mycket vacker goding från Lucky Lina låg för ett tag sedan i ett paket från Nordljus till mig!I dag har jag den till en enkel svart tunika - jag gillar't!:)



KRAM




6 kommentarer:

Jenny sa...

Varför döljer du alltid ditt vackra ansikte, snygging?
Jättefin sjal, på jättefin tjej!!

Kram!

Mariette sa...

Vilka fina bilder Mia!!!

Håller med ovanstående, inte "gömma" det vackra ansiktet!

PS; vad snyggt det blev med Bazaar skåpet, sitter som en smäck!

Kram Mariette

Charlotta ♥ ohlovely.se sa...

Åh, så fin. Du är så vacker! ♥

STOR KRAM!

Mrs. b sa...

Jättefin! Och så fina bilder på dig också!

http://hannafialotta.blogg.se sa...

Åh så fin den är!

Lisa sa...

Så vacker du är! Och vilken fin sjal :)