måndag 10 oktober 2011

BLÅGRÅA TONER


Danska Walther & CO a/w 2011



Tjingeling!


Tro inte jag har börjat fundera på jul än, för det har jag inte på långa vägar gjort (även om Ikea redan dundrar på med julsortimentet och orsakar ångest på hög nivå)! Jag bara råkade snubbla över en massa nya inspirationsbilder där ute i cyber från Walther & CO. Så jag tänkte när det ändå är så grått och trist ute (och brittsommaren känns som ett minne blott) så kanske det inte skadar allt för mycket med lite vinter/jul inspiration!;)



Härliga gråblå toner, känns faktiskt väldigt väldigt fint till denna jul!:)



Lärkträd och mysiga zinkhus, fint fint!




Vi ses lite senare vänner, nu ska jag fixa lunchen!



KRAM




4 kommentarer:

Drömlägenheten/Caroline sa...

Vackert och stämningsfullt! Zinkhus (modell mindre dock!) och lärk finns att tillgå!
Min jul är dock alltid en smula röd, men detta är inte helt fel heller!

Har faktiskt börja fundera lite på jul, i år blir det DIY-klappar.

KRAM Caroline

Louise Hietanen sa...

Sista bilden där var ju hur bedårande som helst!! Tack för inspirationen!

Anonym sa...

jättefina bilder. Älskar grått.

Men spana in detta ljusslott.
http://www.millamix.se/visa_produkt.asp?id=1988&t=Madam+Stoltz+Ljus+Slott

Tack för en fin blogg.
Kram
Linnea

HOUSE OF SVEA sa...

Åhhh äntligen kan jag kommentera hos dig :)

Alltså hur snyggt var inte det här då??? Vilka fina procuktbilder!

Jag har en känsla av att mycket av deras sortiment kommer att hamna här hemma :)

Kram på dig Mia!

Anna