torsdag 22 september 2011

VACKERT PÅ BORDET





På köksbordet just nu, vacker skål med äpplen i (tyvärr inga härliga svenska egenskördade utan köpta på stormarknaden, men någon gång ska där minsann ligga små äpplen från den egna lilla trädgården där:), mysiga tända ljus i vackra lyktor - höststämmning så det förslår!


I kväll blev det klassikern pasta carbonara hos oss - mums! Men oj oj vad mätt och kolhydratstinn jag är just nu! Det blir till att ta en dusch och sedan krypa åter igen ner med duntäcket i soffan och kurera för i morgon är det freeedag och då vill jag må bättre och inget annat!:)

Finaste skålen från Tine K kommer från Perlan Living, tusen tack söta Pernilla för den!:)



KRAM PÅ ER BLOGGISAR!



5 kommentarer:

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Superfint! Gillar TineK skålen, som jag spanat in förr. Någongång kanske jag tom får tummen ur att klicka hem den:)

Kram Susanne

Lantligt i smultronbacken sa...

Vilken otroligt vacker skål. Den gillade jag.

Här hemma sprutar äpplena över, det har varit en riklig skörd i år. Hoppas ni också får egna snart.

Kram Teres

HOUSE of ADELA sa...

Så fin skål! Å Perlan ja...bästa servicen ever där;)Hon är toppen!

Kram
Adela

Vackra viola sa...

Superfin skål! Finns det fler som perlan living kan sponsra med?
Toppen med marknadsföring av hennes sajt till mina bloggisar.
Kram

purple area sa...

Härlig bild, gillar också de där skålarna!